×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۶ تیر , ۱۴۰۴
خدمات تعهدی بانک دی در بالاترین سطح

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، در این نشست چهار روزه که برای بررسی عملکرد سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۴ شعب تهران برگزار شد، برات کریمی، مدیرعامل بانک، ضمن قدردانی از عملکرد همکاران شعب و ستاد و ارائه مستمر خدمت به مشتریان، بالاخص طی هفته‌های اخیر، مهمترین هدف این نشست را بررسی موانع پیشِ روی شعب در تحقق اهداف دانست و گفت: یکی از مهمترین وظایف ذاتی مدیران ستادی در اینگونه نشست‌ها شناسایی موانع پیش روی شعب در ارائه خدمات اثربخش به مشتری و تسهیل امور برای کمک به پیشبرد اهداف شعب است.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به رویکرد اصلی بانک در توسعه خدمات تعهدی و درآمدهای کارمزدی، بایستی تمامی تمهیدات و دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد در راستای تسهیل و توانمندسازی همکاران شعب در این مسیر باشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر بانک دی خدمات تعهدی را با بهترین کیفیت و در سریع‌ترین زمان ممکن ارائه می‌دهد که این یک فرصت و زمینه مناسب برای بازاریابی شعب است.

کریمی با اشاره به دستاوردهای بانک طی ماه‌های اخیرگفت: از ابتدای استقرار تیم مدیریتی جدید تا امروز منابع و تعهدات بانک رشد چشمگیری را تجربه کرده است اما این دستاوردها با نقطه مطلوب و اهداف ترسیم شده برای بانک فاصله دارد که می‌بایست با اهتمام به برنامه‌ها و تلاش جمعی، به جهش شاخص‌های عملیاتی و تحقق چشم‌انداز بانک نزدیک و نزدیک‌تر شویم.

وی ادامه داد: هیأت‌مدیره بانک در این مدت اقدامات مناسبی برای وصول مطالبات و واگذاری اموال مازاد و منجمد بانک انجام داده است که نتایج این اقدامات به زودی به اطلاع سهامداران خواهد رسید و تاثیر آن در کاهش زیان انباشته نمود پیدا خواهد کرد.

مدیرعامل بانک دی اهمیت استراتژیک فعالیت شعب را در ایجاد سود عملیاتی برای بانک حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: جذب شرکت‌های بزرگ در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی در ماه‌های اخیر زمینه مناسبی برای توسعه فعالیت‌های شعب در زمینه ارائه خدمات تعهدی و رشد درآمدهای کارمزدی فراهم کرده است که امیدوارم شاهد فعالیت تمامی شعب در این زمینه باشیم.

وی در پایان خدمت‌رسانی اثربخش به خانواده شهدا و ایثارگران را مهمترین مأموریت بانک دانست و تصریح کرد: کسب رضایت حداکثری خانواده معزز شهدا و ایثارگران وظیفه اخلاقی و حرفه‌ای بانک است و تمامی شعب باید با بیشترین تساهل، تمامی فرایندهای دریافت خدمت و تسهیلات را برای این عزیزان فراهم کنند.

در ادامه این نشست محمدرضا ادبی، رییس هیأت‌مدیره، ضمن قدردانی از برگزاری مستمر نشست‌های ارزیابی عملکرد گفت: هدف‌گذاری، پایش و برنامه‌ریزی برای شعب باید مبتنی بر واقعیت موجود اقتصاد کشور، نظام بانکی و پتانسیل شعب باشد تا منتج به نتایج مطلوب و تحقق هدف شود.

وی ادامه داد: یکی از وظایف ستاد، پشتیبانی از شعب از حیث تجهیز، تأمین منابع انسانی، آموزش و ارائه تحلیل داده‌های مشتریان از اقشار و صنوف مختلف به شعب است تا در جذب منابع راهنمای شعبه باشد، زیرا رشد منابع ضامن افزایش قدرت مانور بانک دی در اقتصاد ملی و صنعت بانکی است.

در ادامه امجد خضری، نایب‌رییس هیأت‌مدیره بانک، با بیان اینکه اهداف تعیین شده در نقشه راه بانک باید با سرعت و دقت محقق شوند، اظهار کرد: ایجاد ارتباط حداکثری میان بانک با بازارهای پیرامونی در تهران و استان‌ها و نیز افزایش اعتماد مشتریان، راه ایجاد پایداری در روند رشد و توسعه فعالیت‌های بانک است.

وی افزود: تراز عملیاتی، سود و زیان، منابع ارزی و ریالی، مطالبات غیرجاری و سایر شاخص‌هایی که در کل بانک به طور مرتب پایش می‌شوند، باید در سطح شعبه به صورت روزانه توسط مسئولان ارزیابی و نسبت به تحقق آنها برای یکایک همکاران شعبه برنامه‌ریزی و تقسیم وظیفه شود.

 در ادامه علی اولیایی، عضو هیأت‌مدیره و معاون اعتبارات و وصول مطالبات بانک، برگزاری منظم نشست با روسای شعب را رویکردی مفید برای برطرف کردن موانع و محدودیت‌های شعب و شناسایی انتظارات همکاران دانست و تصریح کرد: شعبه قلب تپنده بانک است و پویایی این بخش باعث ایجاد حرکت در کل بانک خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم توجه بیشتر شعب به تعهدات و صدور ضمانت‌نامه گفت: وظیفه ذاتی ستاد این است که در تمامی موارد پاسخگوی انتظارات شعب باشد و در فرایند صدور ضمانت‌نامه و مذاکره با مشتریان همراه شعب باشند.

اولیایی با اشاره به لزوم تسلط تمامی همکاران به سیاست اعتباری بانک و ارتباط مستمر با ستاد گفت: امروز ابزارهای اعتباری بسیار توسعه پیدا کرده‌اند و شعب باید با تسلط کامل به این ابزارها در مسیر به کارگیری ابزارهایی مانند اوراق گام، گواهی سپرده خاص و … پیشرو باشند.

وی در پایان با اشاره به اصلاحات انجام شده در سیاست‌های اعتباری گفت: ابزارها و سیاست‌های اعتباری فعلی بانک با همفکری همکاران شعب و تحقیقی در نظام بانکی تدوین شده است که در مقایسه با سایر بانک‌ها بسیار ساده‌سازی شده و اختیارات شعب در آن افزایش پیدا کرده است.

گفتنی است در این نشست که با حضور مدیران ستادی برگزار شد عملکرد ۵۴ شعبه تهران در چهار حوزه طی مدت چهار روز ارزیابی شد و در پایان انور محمدی، رییس شعبه میدان ونک و زینب محمدزاده، رییس شعبه نیاوران به عنوان روسای شعب برتر در ارزیابی عملکرد انتخاب و قدردانی شدند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

-----
----------------