×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۴
خدمت بی‌نظیر اولویت راهبردی دوره تحول بیمه ایران

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، علی جباری در جریان بازدید از شعبه شهریار، ضمن بیان این مطلب گفت: ارائه خدمات بی‌نظیر به مشتریان و ذینفعان یکی از اصلی‌ترین چشم‌اندازهای دوره جدید مدیریتی این شرکت است.
وی با اشاره به ترسیم چشم‌انداز کلان برای بیمه ایران در دوره جدید مدیریتی، اظهار داشت: خدمت بی‌نظیر به مشتریان، آگاهانه و بر پایه بررسی دقیق شرایط انتخاب شده و تمام ارکان شرکت باید خود را متعهد به کسب رضایت حداکثری مشتری بدانند.
مدیرعامل بیمه ایران، دفاتر و شعب نمایندگی را خط مقدم ارتباط با مردم و پایگاه اجتماعی مهمی برای تعامل با جامعه عنوان کرد و گفت: برای تحقق این چشم‌انداز و حضور قدرتمند در بازار، خانواده بیمه ایران باید با تمام توان تلاش کند.
علی جباری با بیان اینکه تحقق خدمت بی‌نظیر مستلزم همکاری و هم‌افزایی همه واحدهای سازمانی است؛ افزود: خدمت بی‌نظیر یک شعار نیست، بلکه یک مسیر راهبردی است که باید با جدیت دنبال شود.
وی همچنین بر اهمیت اطلاع‌رسانی مؤثر و نقش کلیدی نیروی انسانی در موفقیت شرکت تأکید کرد و گفت: در یک بنگاه اقتصادی خدمات‌محور، سه ضلع نیروی انسانی، خدمات و اطلاع‌رسانی، پایه‌های اصلی ارتباط مؤثر با مردم است.
جباری در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه در بازارهای منطقه‌ای، بر لزوم ترویج فعالانه محصولات بیمه‌ای و هدف‌گذاری دقیق برای توسعه پرتفوی شرکت تأکید کرد و افزود: در منطقه شهریار، هدف‌گذاری برای سال ۱۴۰۴ دستیابی به پرتفوی ۵ همت است.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران در پایان با تأکید مجدد بر لزوم آمادگی کامل برای رقابت حرفه‌ای در بازار، گفت: برای موفقیت در این رقابت دشوار، باید زمان بگذاریم؛ زیرساخت‌ها را تقویت کنیم؛ فناوری را به‌روز نگه‌داریم و نمایندگان را به‌عنوان بازوان اجرایی شرکت توانمندتر سازیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

-----
----------------