
به گزارش رویداد جدید به نقل از روابطعمومی بانک آینده؛ این بانک در بازهزمانی ۱۴۰۲/۰۹/۱۵ تا ۱۴۰۴/۰۴/۳۱ با ثبت عملکردی مطلوب در حوزه جذب مشتری نسبت به بازهزمانی ۱۴۰۴/۰۱/۰۱ تا ۱۴۰۲/۰۹/۱۵ موفق شده است، متوسط جذب روزانه مشتریان جدید خود را ۴ درصد افزایش دهد.
این رشد مثبت علاوه بر یک آمار کمی مثبت، نشاندهنده اثربخشی استراتژیهای توسعه این بانک و بهبود مستمر در کیفیت خدماترسانی آن است. بدیهی است که تدوام این مسیر نیز مستلزم حفظ کیفیت خدمات و ادامه نوآوریها برای حفظ رضایت مشتریان جذبشده میباشد.
شایان ذکر است؛ عملکرد مثبت بانک آینده در زمینه کاهش ۴۹ درصدی ناترازی نقدینگی و تقویت ثبات مالی، نقش مؤثری در افزایش اعتماد عمومی نسبت به این بانک داشته است.
https://rooydadejadid.ir/?p=124102