
اهداف راهاندازی باشگاه مشتریان
به گزارش رویداد جدید ، اسماعیلی با تأکید بر اهمیت حفظ و نگهداشت مشتریان، گفت: باشگاه مشتریان بیمه دی با دو هدف اصلی طراحی شده است: اول، ارائه برنامههای ویژه برای حفظ مشتریان، و دوم، بهرهگیری از روشهای دیجیتال برای ارائه امکانات خاص به مشتریان.
مزایای عضویت در باشگاه مشتریان
وی افزود: اعضای این باشگاه از امتیازات متنوعی بهرهمند میشوند، از جمله:
- ارتباط مستقیم و مؤثر با مسئولان شرکت
- امکان ارائه نظرات و پیشنهادات بهصورت مستقیم
- بهرهمندی از جوایز گسترده (بیمهای و غیربیمهای)
- خدمات رفاهی، تحقیقاتی و VIP در زمان بروز خسارت
اسماعیلی همچنین به خدمات ویژه برای ایثارگران اشاره کرد و گفت: خدمات اختصاصیتری برای ایثارگران در نظر گرفتهایم، اما مشتریان غیرایثارگر نیز از امتیازات متمایزی برخوردار خواهند بود. بیمه دی بیش از یک میلیون مشتری غیرایثارگر دارد که برای آنها نیز برنامههای ویژه طراحی شده است.
پیوند باشگاه مشتریان با اپلیکیشن «دی دار»
مدیر امور مشتریان بیمه دی با بیان اینکه باشگاه مشتریان با اپلیکیشن «دی دار» پیوند داده شده گفت: این اپلیکیشن، یک سوپراپ بیمهای است که امکانات گستردهای را در اختیار کاربران قرار میدهد.
وی تأکید کرد: عضویت در باشگاه مشتریان تنها محدود به خریداران بیمهنامه نیست. هر فردی میتواند با مراجعه به سایت باشگاه مشتریان بیمه دی عضو شود و از خدمات بیمهای و غیربیمهای ما بهرهمند گردد.
سیستم امتیازدهی و پاداشها
اسماعیلی در ادامه به مکانیزم امتیازدهی باشگاه مشتریان اشاره کرد و گفت: مشتریان بر اساس خریدهای بیمهای، سوابق و حتی خسارتهایشان امتیازبندی میشوند. این امتیازها بهصورت «فیروزهای» و «سکه» اعطا میشود. مشتریان با خرید بیمهنامه امتیاز کسب میکنند، اما در صورت بروز خسارت، بخشی از امتیازات خود را از دست میدهند.
وی افزود: علاوه بر این، کاربران میتوانند با شرکت در بازیهای جذاب مانند «نقشه گنج»، دعوت از دوستان، مشارکت در نظرسنجیها و سایر فعالیتهای تعاملی، سکه دریافت کنند و امتیازات خود را افزایش دهند.
انتهای پیام
https://rooydadejadid.ir/?p=119156