×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ مرداد , ۱۴۰۴
ظرفیت فنی و تخصصی بیمه­ آسیا همچنان در رتبه اول بیمه ­ها ست/ سیاست جذب پرتفوهای متنوع ­تر در دستور کار است

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مجتبی حیدری، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه­ آسیا با تبریک شصت و ششمین سالگرد تأسیس شرکت، برگزاری موفقیت­ آمیز مجمع عمومی عادی سالیانه، تسلیت درگذشت دو تن از همکاران شعب و انتصاب مدیران جدید حراست و بازرسی و روابط عمومی، بر ادبیات برنامه و بودجه مدیریت ارشد شرکت تصریح کرد و گفت: برنامه­ هایی که تهیه، تدوین و به کلیه شعب و نمایندگان ابلاغ شده است، می ­بایست عملیاتی، اجرایی و گزارش آن ارائه شود.
نایب رییس هیأت مدیره بیمه ­آسیا درخصوص جذب پرتفوی، تأکید کرد: سیاست شرکت جذب پرتفوهائی است که ریسک قابل قبول داشته باشند و در این پرتفوها اگر در کنار رشته های زیان ده، رشته های سود دهی نباشد، شرکت انرژی خود را صرف این موضوع نمی ­کند. ستاد در کنار شعبی است که تنوع در پرتفوی را رعایت کرده باشند.
مجتبی حیدری با اشاره به اینکه تخفیف و ارفاق در نرخ، شامل پرتفوهایی می­ شود که نهایت در کنار آن­­ها خودرو و درمان هم جذب شده باشند، تصریح کرد: با توجه به برخی چالش­ ها در این مسیر، کارائی جذب پرتفوهای دیگر تحت ­الشعاع این نوع بیمه­ ها قرار می ­گیرد.
مدیرعامل بیمه ­آسیا با اشاره به اینکه در سال جاری، هر استان به مثابه یک شرکت بیمه ­ای، گزارشگری مالی می نماید، اظهار داشت: در پایان هر فصل باید بررسی کنیم که سودده بوده ایم یا زیان­ده. می ­بایست در تمامی شعب مهندسی مالی اجرایی شود و مدیران با ارائه آمار، از عملکرد خود دفاع کنند.
نایب رییس هیأت مدیره بیمه­ آسیا با تأکید بر پرداخت به موقع و منصفانه خسارات، بیان داشت: با رصد عملکرد ارزیاب ها، می­ توانیم مشکلات را شناسایی و رفع کنیم. اگر درخصوص خسارات ده درصد مدیریت کنیم، سودآوری خواهیم داشت و این قابل تحقق بوده و کار سختی نیست.
مجتبی حیدری با تأکید بر وصول مطالبات و جلوگیری از تداوم بدهی ­های بدهکاران شرکت، گفت: حق بیمه ­ها باید به موقع وصول شود و با سرمایه­ گذاری­ های مناسب در مسیر تحقق اهداف شرکت قرار بگیرد.
مدیرعامل بیمه­ آسیا با اشاره به اینکه در حوزه منابع انسانی، برنامه ریزی های خوبی در جریان است، گفت: پرداخت­ های اول سال، انتصابات و حدود اختیاراتی که مصوب شده است، باید در مسیر تحقق سودآوری شرکت دیده شود.
حیدری با تأکید بر جذب نماینده خوب در استان ­ها، نشست با مشتریان بزرگ، حل مشکلات استانی، رصد و تحقیق بازار بیمه استان، شناسایی مشتریان مهم و برگزاری نشست با آنان به صورت متناوب، گفت: تعامل و ارتباط ستاد و شعب، بایستی تقویت شود و به واقع موفقیت و تحقق اهداف شرکت، در گرو ایجاد گفتمان سازنده است.
در ادامه نشست، اعضای هیات مدیره، معاونان و مشاوران مدیر عامل و مدیران نقطه نظرات خود را بیان کردند و روسای شعب استانی گزارش فعالیت های حوزه خود را ارائه دادند.

-----
----------------