
روابط عمومی بیمه آسیا: قرار است از برگزاری این نشست ها به چه اهدافی دست پیدا کنیم؟
مظهری موسوی :هدف نهایی بررسی عملیاتی و حصول اطمینان از عملیاتی شدن انتظارات هیأتمدیره و مدیرعامل محترم از استانهاست که در چهار محور اصلی خلاصه می شود. نخست، ارائه و بررسی گزارش عملکرد استانها در خصوص تحقق برنامه عملیاتی که در سه فاز تکلیفی، انتظاری و خوشبینانه تدوین شده است. دوم، ارائه گزارشها در زمینه وصول مطالبات حق بیمه. سوم، جذب نمایندگان فعال و توانمند در هر استان و چهارم، دریافت گزارش از جلساتی که روسای استانها با بیمهگذاران بزرگ چه فعال و چه بالقوه برگزار کردهاند.
روابط عمومی بیمه آسیا: مهمترین ویژگیهای این نشستها چیست؟
مظهری موسوی: از ویژگیهای برجسته این نشستها، تبیین استراتژی شرکت و امکان تبادل تجربه میان روسای استانهاست؛ بهویژه در زمینه صدور بیمهنامههای خرد بصورت کار تیمی و فروش مستمر ، برگزاری جلسات با بیمهگذاران بزرگ و جذب نمایندگان فعال. همچنین، بحث ممیزی عملیات و عملکرد استانها بسیار جدی است؛ استانها باید باور داشته باشند که هر یک از آنها باید بهطور مستقل مسیر سودآوری و عملکرد مثبت را طی کنند. برنامههای عملیاتی هر استان باید بهگونهای طراحی شود که در پایان سال به اهداف تعیینشده برسد.
روسای شعب منفعل نباشند
روابط عمومی بیمه آسیا: به جزمسائل عملیاتی، چه انتظارات و تکالیفی را در این جلسات مطرح می کنید؟
مظهری موسوی: بله، یکی از مهمترین انتظارات ما این است که روسای استانها منفعل نباشند و بهطور فعال بازار بیمه استان خود را رصد کنند. با پایش مستمر بازار، رقبا و نوآوریهای آنها، استانها میتوانند اقدامات اصلاحی بهموقع انجام دهند. تکالیف شخصیسازیشده برای هر استان نیز به استانها آنها ابلاغ شده و انتظار داریم که تا پایان سه ماهه سوم ( پایان ۹ ماهه اول سال) اجرا شوند.
https://rooydadejadid.ir/?p=125814