
به گزارش رویداد جدید به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا؛ سید محسن فاضلیان و احمد بیدی اعضای هیات مدیره بانک مسکن ضمن حضور در میز خدمت بانک مسکن در ساختمان ادارات مرکزی این بانک در خیابان عطار با مشتریان به صورت حضوری گفتوگو کردند و به سوالات و درخواستهای آنها در حوزههای اعتباری و بانکداری الکترونیک به صورت حضوری پاسخ دادند.
آماده پرداخت متمم به پروژه های نهضت ملی مسکن هستیم
سید محسن فاضلیان عضو هیات مدیره و معاون مدیرعامل در امور اعتباری با اشاره به عملکرد بانک مسکن در طرح نهضت ملی مسکن بیان کرد: بانک مسکن به عنوان بازوی حمایتی دولت در بخش مسکن، آماده پرداخت تسهیلات متمم نهضت ملی مسکن به متقاضیان است.
وی با بیان اینکه تلاش کارکنان این بانک در مسیر تداوم و تحقق کامل نهضت ملی مسکن خواهد بود؛ گفت: امیدواریم با حمایت دولت و تحقق افزایش سرمایه بانک مسکن بتوانیم روند پرداخت تسهیلات در این طرح ملی را تسریع بخشیم.
راهاندازی هوش مصنوعی جهت سهولت در ارایه خدمات در آینده نزدیک
احمد بیدی عضو هیات مدیره بانک مسکن نیز با حضور در میز خدمت این بانک، به سوالات و دغدغههای مشتریان در حوزه بانکداری الکترونیک به صورت حضوری پاسخ گفت. بیدی ضمن تاکید بر تلاش و همت همکاران بانک مسکن در حوزه فناوری در زمینه تسهیل امور مشتریان؛ از راهاندازی هوش مصنوعی در این بانک در آینده ای نزدیک خبر داد.
وی در ادامه با اشاره به راهاندازی سامانه جدید چکاوک در سیستم سپردههای متمرکز این بانک بیان کرد: با راهاندازی این سامانه در شعب، امکان ثبت و کارپردازی چک با دقت و سرعت بیشتری انجام میشود. عضو هیات مدیره بانک مسکن در خصوص امکان پرداخت اقساط این بانک با کارتهای سایر بانکها گفت: مشتریان علاوه بر پرداخت اقساط خود از طریق درگاه های همراه بانک و اینترنت بانک و سایت بانک مسکن؛ می توانند از طریق دستگاههای خودپرداز این بانک اقساط خود را با استفاده از کارت سایر بانکها پرداخت کنند.
عضو هیات مدیره بانک در ادامه افزود: یکی از برنامههای حوزه فناوری بانک مسکن در آینده ای نزدیک، استفاده از هوش مصنوعی جهت راهنمایی مشتریان در زمینه افتتاح حساب، دریافت تسهیلات و ارائه خدمات بانکی است تا بدون مراجعه به شعبه اطلاعات لازم را دریافت کنند.
https://rooydadejadid.ir/?p=123895