×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۲۵ آبان , ۱۴۰۴
پایداری ارائه خدمات الکترونیک بانک مسکن در مهرماه / عملکرد فراتر از اهداف استان‌های «خوزستان»، «کرمان» و «گیلان» در بهبود شاخص‌های مالی بانکداری الکترونیک

 به گزارش رویداد جدید به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ ارزیابی شاخص‌های عملکرد در بخش‌های مختلف بانکداری الکترونیک بانک مسکن طی مهرماه، از تداوم ارائه مطلوب خدمات غیرحضوری به هموطنان حکایت دارد.

بر این اساس، تمامی مدیریت‌های شعب استان‌ها و مناطق موفق به تحقق هدف ساعات سرویس‌دهی دستگاه‌های خودپرداز شدند.

تمرکز بر بهبود تجربه مشتری و جلب رضایتمندی آنان و ارائه خدمات سریع و در دسترس به مشتریان، بخش مهمی از سیاست‌های مشتری‌مداری بانک مسکن را تشکیل می‌دهد.

در ارزیابی مهرماه، شاخص‌های مالی بانکداری الکترونیک، کارکرد دستگاه‌های خودپرداز و پایانه‌های فروش و اقدامات ترغیبی برای استفاده بیشتر از خدمات غیرحضوری با رویکرد فعالیت‌های VTMS، همانند ماه‌های گذشته در مدیریت‌های شعب بانک مسکن مورد سنجش قرار گرفت.

نتایج این بررسی‌ها حاکی از آن است که مدیریت‌ شعب بانک مسکن در استان‌های «خوزستان»، «کرمان» و «گیلان» توانسته‌اند فراتر از اهداف تعیین‌شده در شاخص‌های مالی بانکداری الکترونیک عمل کنند.

همچنین، ارزیابی اقدامات شعب در راستای ترغیب مشتریان به بهره‌گیری از خدمات بانکداری الکترونیک با تمرکز بر رویکرد VTMS در مهرماه نشان می‌دهد که عملکرد اغلب شعب به اهداف تعیین‌شده بسیار نزدیک بوده است.

در این میان، شعبه مستقل مرکزی تهران و مدیریت‌ شعب بانک مسکن در استان‌های گیلان، همدان، لرستان، کردستان، گلستان، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و منطقه مرکز تهران بالاترین سطح عملکرد در این حوزه را به خود اختصاص داده‌اند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

-----
----------------