به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بهسازان ملت، این شرکت برای نخستین بار در کشور خدمت چک الکترونیکی مشتریان حقوقی را در بانک ملت عملیاتی کرد.
بانک ملت با توسعه زیرساختها و اعمال تغییرات در سامانههای مرتبط، امکان استفاده کامل از خدمت چک الکترونیکی را ـ که پیش از این فقط برای اشخاص حقیقی فعال بود ـ برای اشخاص حقوقی نیز فراهم کرد تا از این پس امکان کارسازی (وصول، واگذاری و صدور برگشتی) چک الکترونیکی برای مشتریان حقوقی بانک ملت نیز وجود داشته باشد.
خدمت چک الکترونیکی (چکاد) اشخاص حقوقی در سامانه بانکداری اینترنتی این دسته از مشتریان، با انجام اصلاحات و تغییرات لازم، به طور پیشفرض برای تمامی مشتریانی که از سرویس پیچک استفاده میکنند، فعال شده است.
مشتریان حقوقی بانک ملت اکنون میتوانند همانند مشتریان حقیقی از امکانات جامع چک الکترونیکی شامل ثبت درخواست و دریافت دستهچک الکترونیکی، فعالسازی، ثبت صدور، درخواست وصول، واگذاری و انتقال، مشاهده گزارش چکهای تخصیصی و استفاده از کارتابل چک الکترونیکی بهرهمند شوند.
توسعه خدمت چک الکترونیکی نمونهای از همکاریهای اثربخش میان بانک ملت و بهسازان ملت است که نتیجه آن ارائه خدمات هوشمند، یکپارچه و کاربرمحور به مشتریان عزیز بانک ملت است.
https://rooydadejadid.ir/?p=130408















