×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۴
گسترش فعالیت مرکز ارتباط با مشتریان بیمه پارسیان

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بیمه پارسیان، از این پس بیمه گزاران و مشتریان می توانند بعد از پایان زمان کاری، تا ساعت ۱۹ با مرکز ارتباط با مشتریان بیمه پارسیان به شماره ۸۲۵۹-۰۲۱ داخلی یک، ارتباط برقرار کنند و از خدمات مشاوره و پشتیبانی کارشناسان این شرکت بهره‌مند شوند.

همچنین تماس های دریافتی پس از ساعت اعلام شده به صندوق صوتی منتقل و در اولین فرصت توسط کارشناسان بررسی و پاسخ داده خواهد شد. این اقدام با هدف بهبود دسترسی و ارایه خدمات بهتر به بیمه گزاران صورت گرفته است.

-----
----------------