گروه : بانک و بیمه

به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری ملل: در این بازدید که در روز چهارشنبه ۲۸ خرداد ماه به عمل آمد، ضمن قدر دانی از تلاش بی وقفه کارکنان تاکید داشتند: در خصوص حفظ و ارتقای سیستمهای الکترونیکی و اینترنتی برنامه ریزیهای لازم صورت پذیرفته استاین گزارش می افزاید: موسسه اعتباری ملل با تشکیل ستاد ویژه ای در ستاد مرکزی، برنامه ریزی لازم را درخصوص ارایه خدمات بهینه به مشتریان اعمال نموده و بر قراری شعب کشیک خدمات مورد نطر را ارایه می نماید گفتنی است؛ خدمات اینترنتی موسسه از طریق متابانک و سایت موسسه به نشانی www.metabank724.com و www.melalbank.ir آماده ارایه خدمت به مشتریان می باشد. ضمنا سامانه تلفنی ۰۲۱۸۴۳۳۳ در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان عزیز می باشد.
https://rooydadejadid.ir/?p=119571