
به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بیمه تجارتنو، در این بازدید که با همراهی جمعی از مدیران ارشد بیمه مرکزی صورت گرفت، رئیس کل با مدیر و کارکنان شعبه اهواز بیمه تجارتنو دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار، ضمن بررسی عملکرد و فعالیتهای شعبه، بر اهمیت نقش شرکتهای بیمه در ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت بیمهگزاران تاکید شد. خسروشاهی همچنین از تلاشهای صورت گرفته در راستای ارائه خدمات بهینه به مردم استان خوزستان قدردانی کرد.
پوریا همتپور، مدیر شعبه اهواز بیمه تجارتنو ضمن تقدیر از رویکرد رئیسکل مبنی بر بازدید حضوری و گفتوگوی رودررو با اعضای شبکه فروش با اشاره به اهمیت کیفیت طرحها و خدمات بیمهای اظهار داشت: صنعت بیمه اساسا مشتریمحور است و باید فضای رقابتی به گونهای طراحی شود که کیفیسازی خدمات و محصولات بیمهای در صدر توجهات قرار بگیرد. در این مسیر، جمعآوری، دستهبندی و تحلیل نظرسنجی از بیمهگزاران و مخاطبان مهمترین و علمیترین اهرم کمکی است.
او در ادامه از شرایط نابرابر رقابتی بین نمایندگان شبکه فروش و کارگزاران برخط انتقاد کرد و اظهار داشت: اگر درباره این دو مجموعه در بخش اعمال تخفیفات و زمان رسوب حق بیمه تولیدی، رویکرد یکسانی وجود داشته باشد روح عدالت بر صنعت بیمه حاکم خواهد شد.
او در پایان از عملکرد شعبه و برنامههای آتی گزارش مبسوطی به رئیسکل و هیات همراه ارائه کرد.
https://rooydadejadid.ir/?p=115117