به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بهسازان ملت، سامانه جدید بانکداری اینترنتی شرکتها (شعب مجازی) بانک ملت از تاریخ ۸ آذر ۱۴۰۴ با تغییرات گسترده و بهبود چشمگیر تجربه کاربری عملیاتی شد. در این بهروزرسانی جامع، رابط کاربری و تجربه کاربری (UI/UX) سامانه به طور کامل بازطراحی و مدرنسازی شد البته زیرساخت فنی این سامانه نیز ارتقا و بهبود یافت. مهمترین تغییرات نسخه جدید سامانه بانکداری اینترنتی اشخاص حقوقی بانک ملت عبارتند از:
- بهروزرسانی و بهبود جامع در رابط کاربری و تجربه کاربری (UI/UX) سامانه
- ارتقا، نوسازی و بهینهسازی زیرساخت سامانه
- اعمال تغییرات در بخش کاربر ارشد (ادمین) و تسهیل فرآیند تعریف کاربر جدید
- مدیریت حساب
- مدیریت کاربران
- مدیریت نقش
- گزارش مدیریت کاربران اعمال تغییرات در بخش کاربر عملیاتی
- مدیریت حساب
- انتقال وجه به همراه دریافت گزارشهای مرتبط
- کارتابل جامع با قابلیت اخذ گزارش
- تمدید خدمات و گزارش اختصاصی آن
- بازگذاری امضای الکترونیک
این تغییرات با هدف افزایش سرعت، امنیت و سهولت استفاده مشتریان حقوقی بانک ملت اعمال شده و از امروز در دسترس تمام شرکتها و سازمانهای دارای حساب حقوقی در بانک ملت قرار گرفته است.
شرکت بهسازان ملت به عنوان بازوی تخصصی فناوری اطلاعات بانک ملت، توسعه، پیادهسازی و ارتقای زیرساختهای فنی سامانه بانکداری اینترنتی اشخاص حقوقی را عهدهدار است و همواره نقشی محوری در نوسازی تجربه کاربری و بهبود قابلیتهای آن در بانک ملت ایفا میکند.
https://rooydadejadid.ir/?p=131777















