به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بانک شهر، در این مراسم که در حاشیه برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بینالمللی بورس، بانک، بیمه، خصوصیسازی و معرفی فرصتهای سرمایهگذاری «کیش اینوکس ۲۰۲۵» و در غرفه بانک شهر برگزار شد؛ مهرداد بابالحوائجی، مدیر امور نرمافزار و بهبود خدمات فناوری اطلاعات بانک به تشریح جزئیات این سامانه پرداخت.
این گزارش می افزاید؛ «کاهش مطالبات و بهبود شاخص های مالی بانک»، «تسریع در تعیین تکلیف پرونده ها و وصول مطالبات»، «سیستمی شدن کامل فرآیند پیگیری»، «مدیریت هوشمند پرونده های غیرجاری منطبق با آیین نامه وصول مطالبات»، «امکان پیگیری فعال پیش از سررسید»، «یکپارچه سازی سامانه ها» و «کاهش مطالبات و بهبود شاخص های مالی بانک» از مهم ترین ویژگی های سامانه پیگیری وصول مطالبات بانک شهر است.
دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصتهای سرمایهگذاری (کیش اینوکس ۲۰۲۵) از ۱۹ تا ۲۲ آبان ماه در جزیره کیش برگزار و غرفه بانک شهر میزبان کارشناسان، مدیران و علاقهمندان صنعت مالی بود.
https://rooydadejadid.ir/?p=129867














