
به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بیمه پاسارگاد، شرکت توسعه دیجیتال بیمه پاسارگاد با نام «ریتـون» از همان ابتدا مأموریت خود را بر طراحی و توسعه نسل دوم راهکار جامع بیمهگری (Core2) به عنوان راهکاری نوین برای بازتعریف زیرساختهای بیمهگری دیجیتال و ایجاد بستر فراگیری مالی در صنعت بیمه کشور متمرکز کرد.
فرهنگ فرزان، مدیرعامل ریتون، در گفتوگویی با رسانهها اظهار داشت:«با تکیه بر معماری میکروسرویس و رویکرد کرلس (Coreless)، توانستیم زیرساختی طراحی کنیم که ارائه خدمات بیمه دیجیتال برای تمامی ذینفعان از شرکتهای بیمه تا شبکه فروش و مشتریان نهایی سادهتر، امنتر و در دسترستر باشد.
او افزود: مأموریت ریتون فراتر از تولید یک نرمافزار است؛ این شرکت به دنبال تغییر تجربه بیمهگری در کشور و حرکت بهسوی خدماتی است که اثر ملموس و پایدار در زندگی مردم داشته باشد.
https://rooydadejadid.ir/?p=125105