به گزارش رویداد جدید به نقل از پایگاه اطلاعرسانی قرضالحسنه، مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران با بیان اینکه این شرکت با هدف ارتقای کیفیت خدمات پشتیبانی و تکمیل زنجیره عملیاتی بانک تأسیس شده، اظهار داشت: با این اقدام خدمات پشتیبانی بانک در چارچوب استانداردهای تعریف شده ساماندهی خواهد شد.
وی افزود: با تأسیس این شرکت جذب و گزینش تا آموزش و ارزیابی عملکرد کارکنان خدماتی، در چارچوبی شفاف و حرفهای انجام خواهد شد تا هم شأن کارکنان حفظ شود و هم کیفیت خدمات ارتقا یابد.
دکتر فتحعلی با اشاره به اهمیت نظارت، جبران خدمت و طبقهبندی مشاغل، تأکید کرد: اگر بتوانیم درون بانک به بلوغی برسیم، میتوانیم خدمات این شرکت را به سایر مجموعهها نیز ارائه دهیم و از این مسیر، هم درآمدزایی داشته باشیم و هم به معیشت کارکنان کمک کنیم. این شرکت نهتنها مأموریتی داخلی دارد، بلکه میتواند به برندی معتبر در حوزه خدمات پشتیبانی تبدیل شود.
https://rooydadejadid.ir/?p=128836














