×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۸ آبان , ۱۴۰۴
قدردانی از عملکرد بانک ملی ایران در سامانه «فواد»؛ الگوی پاسخگویی به مشتریان

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در تازه‌ترین ارزیابی‌های سامانه «فواد»، بازرسی بانک ملی ایران با عملکرد برجسته در پاسخگویی به شکایات مشتریان و تعامل موثر در ارائه خدمات، توانست جایگاه نخست را به خود اختصاص دهد. این موفقیت نشان‌دهنده تعهد بانک به ارائه خدماتی با کیفیت و توجه ویژه به رضایت مشتریان است.

سامانه فوریت های اداری فواد ۱۲۸،در استان های قزوین، البرز و تهران فعال شده است و به زودی در استان های دیگر نیز فعال می شود.

گفتنی است، سامانه فواد، سامانه‌ای است که با هدف شناسایی، پیگیری و حل سریع مشکلات ارباب‌رجوع، به بستری هوشمند برای پاسخگویی و نظارت ایجاد شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

-----
----------------