به گزارش رویداد جدید به نقل از روابطعمومی شرکت پتروشیمی پردیس، این جشنواره با حضور جمعی از مدیران، اساتید دانشگاه و فعالان حوزه ارتباطات در تهران برگزار شد و آثار برتر روابطعمومیها در حوزههای اطلاعرسانی، تولید محتوا و نوآوری رسانهای مورد تقدیر قرار گرفت.
پتروشیمی پردیس با ارائه مجموعهای از آثار خلاقانه و نوآورانه در حوزههای مختلف از جمله مستندسازی، خبر و هوش مصنوعی مولد، رتبههای نخست و در بخشهای رسانههای اجتماعی، وبسایت، نشریه داخلی، گزارش و مقاله رتبههای دوم و سوم را کسب کرد.
محسن امینی، مدیر روابطعمومی و امور بینالملل پتروشیمی پردیس، در حاشیه مراسم گفت:
«کسب این جایزه ملی، حاصل همدلی و خلاقیت همکاران روابطعمومی در استفاده از فناوریهای نوین ارتباطی و تولید محتوای هدفمند است که در ارتقای جایگاه ارتباطات سازمانی نقش بسزایی دارد.»
بیستمین جشنواره انتشارات روابطعمومی هر ساله به همت انجمن متخصصان روابطعمومی کشور برگزار میشود و هدف آن ترویج فرهنگ تولید محتوای حرفهای و معرفی الگوهای موفق در عرصه ارتباطات سازمانی است.
https://rooydadejadid.ir/?p=128182














