×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۵
رضایت مردم از عملکرد سازمان میادین دلگرم کننده است

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران؛ مهدی بختیاری‌زاده در جریان بازدید از میدان میوه و تره‌بار جلال آل احمد که با حضور علی صالحی دادستان تهران، جبرئیل برادری رئیس جهاد کشاورزی استان تهران و جمعی از مدیرات و اهالی رسانه برگزار شد، گفت: در جریان بازدید دادستان تهران از میدان میوه و تره‌بار جلال شنیدن میزان رضایت‌مندی شهروندان از عملکرد سازمان در توزیع کالاهای اساسی در ایام جنگ تحمیلی و بعد از آن دلگرم کننده است و شنیدن صحبت‌ها مردم در این زمینه برای همکاران و بهره‌برداران سازمان که خادم مردم هستیم شیرین است.

وی افزود: همچنان تلاش داریم تا خدمات‌رسانی به شهروندان را در این روزهای سخت ارتقاء ببخشیم و ضعف‌های موجود را رفع کنیم.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران ادامه داد: خوشبختانه از قبل از جنگ سوم تحمیلی اقدامات لازم در تامین کالاهای اساسی و مایحتاج مردم انجام شد و نتایج این برنامه‌ریزی را در ایام جنگ و آرامشی که شهروندان در خریدهای روزانه خود داشتند؛ شاهد بودیم. باز هم آمادگی داریم اگر دوباره در شرایط سخت قرار گیریم تامین کالاهای اساسی به نحوه شایسته‌ای انجام شود.
انتهای پیام/

-----
----------------