×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۱ شهریور , ۱۴۰۳
آزادگان، آموزگاران آزادگی و اسطوره‌های ایستادگی‌اند

به گزارش رویداد جدید به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، دکتر «حمیدرضا محب‌علی» مشاور مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در امور ایثارگران در پیامی، سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان هشت سال دفاع مقدس را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

«۲۶ مرداد برای ملت غیور ایران، روز تاریخی و بزرگی است؛ روزی که در آن آزادگان سرافراز ۸ سال دفاع مقدس به آغوش خانواده و کشور خود بازگشتند. آنان که با مقاومت خود در برابر رنج اسارت و شکنجه‌های دشمن، به آموزگاران آزادگی و اسطوره‌های ایستادگی ملت تبدیل شدند.

آزادگان برای همه الگوهایی بی‌نظیرند تا آن‌گونه باشیم که ایشان در برابر سختی‌ها مقاومت کردند و سر زدن صبح ظفر ملت ایران مرهون آن‌ها شد. چنان که مقام معظم رهبری (مد ظله‌العالی) درباره ایشان فرمودند: «برای اینکه دلهامان قرص شود، برای اینکه راه را گم نکنیم، زندگی شما آزادگان می‌تواند برای ما یک ستاره‌ راهنما باشد.»

یاد و خاطره همه آزادگان ۸ سال دفاع مقدس را گرامی داشته و روز غرورآفرین بازگشت این مجاهدان بی‌مدعای دفاع از ملت و سرزمین عزیزمان و رجعت پرستوهای نجیب از کوچ ناگزیر خود را به همه ایشان به‌ویژه همکاران آزاده‌ای که افتخار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران هستند، تبریک می‌گویم.»

-----
----------------