×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۱ شهریور , ۱۴۰۳
جهش تولید گندله و کنسانتره و همچنین رشد چشم گیر دستاوردهای شرکت اپال پارسیان سنگان در تمامی حوزه ها در ۸ ماهه سال مالی ۱۴۰۳ نسبت به مدت مشابه سال قبل

مدنی فر گزارشی از اهم دستاورد های شرکت صنعتی و معدنی اپال پارسیان سنگان در حوزه تولید و مقایسه با مدت مشابه در سال مالی ۱۴۰۲ ییان نمود و گفت:  میزان تولید گندله سنگ آهن در ۸ ماه ابتدایی سال مالی ۱۴۰۳ ، ۲ میلیون و ۵۷۵ هزار و ۱۶۹ تن بوده  که در مقایسه با رقم تولید شده در مدت مشابه سال گذشته( ۱ میلیون و ۸۴۹ هزار و ۷۷۳ تن)، حدود ۳۹ درصد رشد داشته است.  
 
وی تناژ تولید کنسانتره سنگ آهن در سال مالی ۱۴۰۳ را ۱میلیون و ۸۰۴ هزار و ۷۰۶ تن بیان کرد و گفت: این تناژ نسبت به مدت مشابه سال قبل  نیز ۲۵ درصد افزایش رشد تولید داشته است.
 
مدنی فر در ادامه از رشد ۱۲۵درصدی پیشرفت کلی پروژه کارخانه کنسانتره ۲/۴ میلیون تنی مجتمع اپال پارسیان سنگان در ۸ ماهه سال مالی ۱۴۰۳ نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داده و افزود: امیدواریم که شاهد راه اندازی و بهره برداری از این کارخانه تا ابتدای سال ۱۴۰۴ باشیم.

وی همچنین از  رشد امیدوار کننده ۴۰، ۲ و ۱۸۳  درصدی قطعات بومی سازی شده، شیت نقشه و دفترجه تکنولوژی ساخت در شرکت خبر داد و گفت: تعداد قطعات مهندسی معکوس شده ۸ ماه سال مالی١۴٠٣،  ۶۲۸  قطعه، ۱۱۹۸ شیت نقشه و تعداد ۶۸۷ عدد دفترچه تکنولوژی ساخت نیز عنوان کرد.
 
مدیرعامل شرکت اپال پارسیان سنگان در خاتمه تصریح کرد: بی شک بر این باوریم چرخ تولید و اقتصاد با همت والای کارگران و متخصصان واحدهای صنعتی و تولیدی در مسیر پیشرفت حرکت می‌کند.باید مسیر را هموار کنیم تا بتوانیم بیش از گذشته در راستای توسعه همه جانبه منطقه و کشور گام برداریم و نوید دهنده روزهای خوش و پر امید باشیم.

-----
----------------