×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۱ شهریور , ۱۴۰۳
پیام تبریک مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران به مناسبت هفته بانکداری اسلامی

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

هفته بانکداری مزین به تصویب قانون عملیات بانکی بدون ربا در شهریور ۱۳۶۲ است؛ اگرچه این قانون در چند دهه اخیر همواره دچار تغییراتی شده است، اما در سالیان اخیر حرکتی برای جایگزینی آن شروع شده که امیدواریم در دولت چهاردهم به منصه ظهور رسیده و موجب تغییرات اساسی در تأمین مالی بخش تولید، اقتصاد و ارتقای نظام مالی کشور شود.
ضمن تبریک مناسبت فرا رسیدن هفته بانکداری به کارکنان نظام بانکی کشور و همکارانم در بانک توسعه صادرات ایران، باید تأکید کنم آنچه مسلم است تغییر و بروزرسانی این قانون همگام با قوانین جدید بانک مرکزی و برنامه توسعه هفتم کشور، برای فعالیت‌های بانک‌های توسعه‌ای و تخصصی، راه را برای حرکت رو به جلو و تحول اقتصادی کشور هموار می‌کند و بی‌تردید اجرای دقیق آن‌ها می‌تواند در تحقق و پیشبرد اولویت‌های اقتصادی دولت وفاق ملی شامل ثبات اقتصادی و کاهش تورم، رشد اقتصادی بالا، کاهش نرخ بیکاری و توزیع عادلانه درآمد و رفع فقر کمک مؤثری داشته باشد.
بانک توسعه صادرات ایران به عنوان بانک تخصصی و توسعه‌ای در حوزه تأمین مالی صادرات غیرنفتی و یکی از ارکان اقتصادی کشور تلاش کرده تا با همسویی با قوانین بانکداری اسلامی، بکارگیری ظرفیت و توان سرمایه انسانی و فن‌آور‌ی‌های نوین بانکی از مشتریان خود حمایت کند و در شتاب‌دهی توسعه و افزایش قدرت اقتصادی در عرصه بین‌الملل و تجارت خارجی نقش مؤثری را ایفا نماید.
هفته بانکداری اسلامی بهانه‌ای زیبا برای گرامیداشت تلاش و کوشش همکاران شریفی است که برخلاف تمام ناملایمتی‌های اخیر، کمر همت به خدمت خالصانه به همه مردان و زنان این کشور بسته‌اند و دراین راستا از هر تلاشی فروگذار نکرده و نمی‌کنند.
از این فرصت استفاده کرده و اعلام می‌دارم که بر اساس شاخص‌های بانکی و سلامت مالی و با تلاش و تشریک مساعی همه ارکان بانک توسعه صادرات ایران، این بانک موفق به کسب دستاورد‌های درخشانی در سال اخیر در عرصه تأمین مالی، کمک به رونق اقتصادی و حمایت از تولید شده است.
ضمن آرزوی موفقیت برای همه تلاشگران عرصه بانکداری در خدمت خالصانه به میهن اسلامی امیدوارم بتوانیم با اجرای مؤثر قانون بانکداری بدون ربا، گام‌های ارزنده‌ای را برای تحقق اهداف کلان اقتصادی کشور برداریم.

………………………………………………………………………………………………………….افشین خانی
​…………………………………………………………………………………………..مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

-----
----------------