×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۴ شهریور , ۱۴۰۳
التیام ،آرامش و اقناع مراجعین باید سرلوحه خدمات پرداخت خسارت قرارگیرد

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بیمه ایران ، سرپرست این شرکت با اشاره به ماهیت کار بیمه گری که همراهی با نظام اجرایی برای یاری رساندن و ایجاد آرامش بین مردم است، از همکاران واحد‌های خسارتی درخواست کرد تمام تلاش خود را برای ایجاد حال خوب مراجعین بکار گیرند.
مبرقعی با تاکید بر اهمیت کار همه همکاران خاطرنشان نمود: حتما تلاش و دلسوزی همکارانم در تمامی بخش های شرکت قابل تقدیر است اما دلیل انتخاب شعبه فاطمی به عنوان اولین شعبه ای که در دوره  سرپرستی بازدید میکنم تاکید به اهمیت پرداخت خسارت به مردم است.
وی ادامه داد: باید در شعبه های خسارتی به نحوی عمل کنیم که ابتدا مردم و بیمه گزاران التیام پیدا کرده و به آرامش برسند و در پایان از خدمات و برخورد ما اقناع شوند. این افتخاری برای بیمه ایران است که در اساسنامه در کنار وظایف تجاری اما رسالت اصلی ما تامین آرامش مردم ذکر شده است.
سرپرست بیمه ایران افزود: اعتقاد دارم برای اینکه به مردم آرامش بدهیم باید همکاران خودمان نیز آرامش داشته باشند و این وظیفه مدیران است که ضمن همراهی با کارکنان و رصد حال آنها اما  با آموزش های لازم و کاربردی،  مهارتهای رفتاری ایشان را نیز بالا ببرند. لازم است در رویکردهای آموزشی شرکت از پرداختن صرف به مقوله های بیمه ای به سمت آموزش مهارتهای رفتاری حرکت کنیم. این مهم است که همکاران بدانند در یک شرایط خاص مانند شعب خسارت می بایست چه واکنش موثری داشته باشند که منتهی به مدیریت بهینه حال آسیب دیدگان از حوادث شود.
وی تاکید کرد: بر روی مفاهیم التیام بخشی و اقناع به طور ویژه تاکید میکنم و برای همین لازم است در شعب خسارت همراه با آموزش به همکاران به موضوع مددکار بیمه ای هم توجه شود. کسی که در کنار آشنایی با اصول بیمه اما در حوزه های رفتار فردی و روانشناسی هم تخصص داشته باشد. حضور مددکار به بهتر شدن حال همکار نیز کمک می کند ما باید مراقب حال همکاران خودمان باشیم مخصوصا همکارانی که در شعب خسارت فعالیت دارند. مدیران باید از مسائل همکاران مطلع باشند و برای حل آن پیشقدم شوند البته در خصوص نمایندگان پرتلاشمان تاکید دارم مسئولیت ما بیشتر است.
سرپرست بیمه ایران با اعلام اینکه مدیران استانها هم بایستی حضور در میان همکاران و خصوصا همکاران خسارت را به جد دنبال کنند یادآور شد:مطمئن هستم اگر زنجیره ارزش گفته شده را به همکاران بیان کنیم و برای آنها مطرح کنیم حال خودمان و بیمه گزاران خوب خواهد شد. ارائه خدمت همراه با عزت نفس، پاکدستی، اخلاق و البته تخصص حتما به تجربه خوب بیمه گزار منتهی خواهد شد و همه اینها از خیرخواهی برای دیگران سرچشمه می گیرد.
شایان ذکر است در این دیدار که با همراهی مدیران کل امور شعب و استانها، حراست و روابط عمومی و مسئولین استان  و شعبه همراه بود، سرپرست بیمه ایران از پروژه بازسازی شعبه فاطمی بازدید و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت قرار گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

-----
----------------