×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳

به گزارش رویداد جدید به نقل از مس‌پرس، دکتر حسین مدرس خیابانی در جلسه بررسی و تهیه سیاست‌های فروش و اجرای تکالیف هیئت مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران اظهار کرد: بخش بازرگانی از اهمیت بالایی برخوردار است و تدوین سیاست‌های فروش می‌تواند به این بخش در دستیابی به اهدافش کمک شایانی کند.

وی با تاکید بر لزوم دستیابی به بازارهای جدید صادراتی افزود: قطعا باید بازارهای هدف را گسترش دهیم؛ توسعه بازارهای صادراتی مستلزم تدوین یک استراتژی صادراتی جامع و اجرای دقیق آن است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران ادامه داد: شرکت ملی مس با اجرای سیاست‌هایی همچون صادرات به مشتریان جدید، تحویل در مقصد، توسعه بازارهای صادراتی، صادرات به بالاترین قیمت بر اساس مزایده، کیفیت پرداخت، صادرات به مصرف‌کننده نهایی، فراخوان فروش (مزایده صادراتی) و شفاف‌سازی در فروش، به دنبال ایجاد یک بازار رقابتی و شفاف برای محصولات خود است.

وی تصریح کرد: کشف قیمت، تعیین نرخ تسعیر، رفع تعهد ارزی، تعیین نرخ ها و ابزارهای تسویه اعتباری در فروش اعتباری، به‌کارگیری ابزارهای نوین پرداخت و تخصیص فروش اعتباری صرفا به تولیدکننده از جمله ساز و کارهای اجرایی برای تحقق اهداف درنظر گرفته شده است.

-----
----------------