×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۲۵ شهریور , ۱۴۰۳
ارائه خدمات و فروش آنلاین بیمه «با سینا»

اعظم حاجی‌زاده با اشاره به اهمیت برخورداری از فناوریهای نو در صنعت بیمه گفت: یکی از مهمترین مزایای رقابتی شرکتهای بیمه در دنیای امروز، میزان بهره‌مندی مشتری و کاربر نهایی از خدمات آنلاین است و در واقع، بیش از اینکه رقابت در میزان نرخ باشد، رقابت در دسترسی و سهولت در استفاده از خدمات بیمه‌ای است.
مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بیمه سینا با اشاره به سابقه دیرینه این شرکت در ارائه خدمات الکترونیک بیان داشت: اپلیکیشن موبایلی بیمه سینا که از سالهای گذشته طراحی و مورد استفاده بود، در این دوره با هدف ارائه خدمات بیمه‌ای و فروش آنلاین، توسعه پیدا کرد.
وی در خصوص ویژگیهای این محصول فناورانه گفت: این برنامه کاربردی، تحت عنوان «باسینا» در دسترس عموم قرار گرفته و از جمله ویژگیهای آن می‌توان به کاربری آسان و مطمئن و یکپارچگی با سایر پلتفرم های بیمه سینا اشاره کرد.

حاجی زاده، امکان خرید و تمدید آنلاین بیمه‌نامه، ارائه خدمات الکترونیک نظیر ثبت خسارت درمان، مشاهده سوابق خسارت، پرداخت اقساط، استعلام انواع بیمه‌نامه و اطلاع از مراکز درمانی طرف قرارداد را از مهمترین امکانات «باسینا» برشمرد و گفت: با توجه به اتصال این اپلیکیشن با سامانه سنهاب بیمه مرکزی، در فرایند صدور بیمه نامه کمترین میزان اطلاعات از کاربر و مشتری دریافت می‌شود.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بیمه سینا در خصوص مزایای این اپلیکیشن برای شبکه فروش اظهار داشت: در این برنامه یک داشبورد مدیریتی به نمایندگان اختصاص داده شده تا از طریق آن بتوانند به اطلاعاتی نظیر میزان فروش، پرونده‌های خسارتی، وضعیت بودجه و موارد مشابه دسترسی داشته باشند ضمن اینکه فایلهای آموزشی و ابلاغیه های ستاد نیز برای آنها قابل دریافت و مشاهده است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره‌های فروش در رشته‌های مختلف بیمه‌ای گفت: با توجه به اینکه هم‌اکنون چند جشنواره در بیمه سینا در حال برگزاری است، بیمه شدگان محترم می‌توانند از طریق اپلیکیشن «باسینا» ضمن خرید بیمه‌نامه مورد نظر خود از مزایای خرید در جشنواره بهره‌مند شوند.

-----
----------------