×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۴ شهریور , ۱۴۰۳
بیمه البرز در بالاترین سطح استانداردهای پدافند غیرعامل قرار دارد

معاون نوآوری و برنامه ریزی بیمه البرز در ابتدای این نشست افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری، تسهیل مدیریت بحران در مقابل تهدیدها و… را از اهداف کمیته پدافند غیرعامل بیمه البرز دانست و گفت: در شرکت برای نیل به این اهداف، برنامه ریزی مستمر صورت می پذیرد و هماهنگی خوبی مابین واحدهای مرتبط وجود دارد.
مومنی مدیر کل امور اقتصادی و رفاهی سازمان پدافند غیرعامل با اشاره به اهمیت امنیت در حوزه سایبری گفت: در حوزه سایبری تهدید های مختلفی وجود دارد که لازم است در این حوزه بر امنیت سایبری قوی و منبع امنیت ایمن توجه شود.
پاک سرپرست مدیریت بازرسی شرکت بیمه البرز با اعلام اینکه شرکت بیمه البرز در بالاترین سطح استانداردهای پدافند غیر عامل قرار دارد گفت: در شرکت بیمه البرز انجام پایش های امنیتی لازم بر روی سرورها و سایر تجهیزات به منظور رفع آسیب پذیری و همچنین طرح ریزی جهت اجرای تست نفوذ انجام شده است و این روند به منظور بروز رسانی سیستم ها ادامه دارد.
اخلاقی مدیرفناوری اطلاعات نیز با اشاره به اهم فعالیت های صورت گرفته در حوزه فناوری اطلاعات به عنوان یکی از حوزه های آسیب پذیر در بحران ها گفت: بیمه البرز تنها شرکتی است که با اعمال وی پی اِن در بستر های تحت وب، احتمال دسترسی های خارجی و تهدیدات را تا حد ممکن کاهش داده است.
تیموری مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه البرز هم در این جلسه آگاهی بخشی و تولید محتوای مناسب در حوزه پدافند غیر عامل را به منظور اقناع عمومی جامعه یک ضرورت دانست و افزود: اقدامات گسترده در حوزه پدافند رسانه ای به عنوان یکی از شاخه های پدافند غیر عامل از اصلی ترین نیازهای این حوزه است.
در ادامه این نشست گزارش عملکرد بیمه البرز در حوزه پدافند غیرعامل ارائه شد که از جمله اقدامات انجام شده می توان به انعقاد قرار داد با شرکت پیمانکار در خصوص نگهداری و پشتیبانی از دستگاهUPS ، تدوین دستور العمل اجرایی و ساختار کمیته پدافند غیر عامل بعنوان اقدامی مهم و کم  نظیر در صنعت بیمه، خرید و تجهیز کیت های تخصصی امداد و نجات و کمک های اولیه از سازمان هلال احمر برای تمامی شعب و برگزاری کلاس های آموزشی مرتبط اشاره کرد.
در این نشست معاون توسعه بازار و شبکه فروش، مدیر پشتیبانی و مدیر مالی بیمه البرز نیز حضور داشتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

-----
----------------