×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳
بانک ملت پیشگام در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان

 به گزارش رویداد جدید به نقل از اقتصاد سرآمد آنلاین، بانک ملت با تامین منابع مالی بنگاه‌های کوچک و بزرگ اقتصادی از طریق پرداخت تسهیلات، به ارتقای سطح دانش و فناوری و بومی‌سازی واحدهای تولیدی کمک می‌کند.

در همین راستا، تفاهمنامه‌ای بین بانک ملت و صندوق نوآوری و شکوفایی امضا شده است که به موجب آن موانع پیش روی اعطای تسهیلات به حوزه دانش‌بنیان برطرف می‌شود. شرکت‌های دانش‌بنیان با ایده‌های نوآورانه خود ارزش افزوده قابل ملاحظه‌ای برای کشور به ارمغان می‌آورند و بانک ملت در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود از این شرکت‌ها حمایت می‌کند.

افزایش سطح همکاری‌ها میان بانک ملت و صندوق نوآوری و شکوفایی تا پایان سال منجر به بهبود عملکرد و تاثیرگذاری شرکت‌های دانش‌بنیان خواهد شد. بانک ملت متعهد به اعطای تسهیلات حداکثری به معرفینامه‌های صادره از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی است و از بخش‌های ذیربط در بانک خواسته تا با همکاری مناسب و سرعت بخشیدن به امور، زمینه را برای تحقق این هدف فراهم کنند.

بانک ملت در کمک به صندوق نوآوری همواره پیشگام بوده و انتظارات شرکت‌های دانش‌بنیان را نیز محقق کرده است. امضای این تفاهمنامه‌ها موجب رونق و رشد هر چه بیشتر شرکت‌های دانش‌بنیان خواهد شد. حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان از بیش از یک دهه گذشته در دستور کار جدی بانک ملت قرار داشته و این بانک با پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی و صدور ضمانتنامه‌های اعتباری برای تضمین بازپرداخت تسهیلات اعطایی، به این شرکت‌ها کمک می‌کند.

این بانک تلاش می‌کند در راستای سیاست‌های نظام و متناسب با ظرفیت‌های مجموعه بانک، به وظایف خود در حوزه حمایت از دانش‌بنیان‌ها عمل کند. طی دو سال اخیر، ۲۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ترجیحی توسط بانک ملت به شرکت‌های دانش‌بنیان پرداخت شده و ۱۰۰۰ میلیارد تومان ضمانت‌نامه برای این شرکت‌ها صادر شده است. تامین مالی در حوزه‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها، تسهیلات به نخبگان و اعضای هیات علمی از دیگر اقدامات بانک ملت در سال‌های اخیر بوده است.

بانک ملت با توجه به نوع نگاه استراتژیک خود به حوزه اقتصاد دانش‌بنیان، علاقه‌مند است تا مسئولیت‌های اجتماعی خود را در این زمینه به بهترین شکل ممکن ایفا کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

-----
----------------