×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۰ مهر , ۱۴۰۳
تجلیل بیمه سرمد از شعب برتر بانک صادرات استان خراسان رضوی در زمینه فروش بیمه‌های عمر مانده بدهکار و باربری

در این مراسم که با همت مدیریت شعب بانک صادرات استان خراسان رضوی برگزار شد، از روسای شعب برتر بانک صادرات استان در زمینه فروش بیمه‌های عمر مانده بدهکار و باربری بیمه سرمد در بازه زمانی شش ماهه نخست سال ۱۴۰۳  نیز تقدیر به عمل آمد.

دباغ در این مراسم ضمن اشاره به ظرفیت‌ها و سطح بالای ارائه‌ی خدمات بیمه‌ای توسط بیمه سرمد، بر اهمیت ارائه محصولات بیمه‌‌ای به مشتریان بانک در راستای گسترش همکاری و تعامل با بیمه سرمد تاکید داشتند.

در ادامه حاجی حسینی، مدیر شعبه استان خراسان رضوی بیمه سرمد با تقدیر و تشکر از روسای شعب بانک صادرات به سبب همکاری و تعامل با بیمه سرمد در زمینه معرفی خدمات بیمه‌ای به مشتریان بانک، افزایش سطح تعاملات بین بانک و بیمه سرمد را از عوامل موثر در رشد بیمه سرمد عنوان کرد و افزود ارتباط مستقیم با بیمه‌گزاران باعث آشنایی بیشتر آنها با نحوه دریافت خدمات مطلوبتر و بالطبع افزایش سرعت حل مشکلات بیمه‌ای کارکنان و بازنشستگان بانک معظم صادرات خواهد شد.

در پایان این مراسم از روسای شعب برتر بانک صادرات استان خراسان رضوی در دو بخش فروش بیمه‌های عمر مانده بدهکار و بیمه‌های باربری بیمه سرمد به شرح ذیل تجلیل به عمل آمد:

بیمه‌های عمر مانده بدهکار:
حوزه ۸: شعبه مرکزی سبزوار
حوزه ۸: شعبه ملاهادی سبزواری

بیمه‌های باربری :
حوزه ۱: شعبه بازار آهن مشهد 
حوزه ۱۵: شعبه ممتاز مشهد
حوزه ۵: شعبه بلوار سجاد

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

-----
----------------