×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳
افتتاح شعبه ارومیه بانک کارآفرین با حضور مدیرعامل بانک

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، در این بازید شعبه ارومیه بانک کارآفرین که با رویکرد ارائه خدمات متنوع و نوین بانکداری و همچنین استفاده از ری برندینگ بانک به آدرس جدید انتقال یافته بود رسما با حضور دکتر بهاروندی و مدیران ارشد بانک افتتاح شد.
در این مراسم دکتر احمد بهاروندی با تاکید بر ضرورت توسعه فعالیت‌های بانک کارآفرین در این شهر به موقعیت اقتصادی آن اشاره کرد و گفت: با توجه به فضای جدید ایجاد شده باید بتوانیم با جذب فعالان اقتصادی این خطه و ارائه زنجیره خدمات متنوع بانکی سهم قابل توجهی از فعالیت بانکی منطقه را به خود اختصاص دهیم.

در این بازدید سهراب صادقی معاون مدیرعامل در توسعه شعب و بازار در این بازدید ضمن اشاره به فرصت‌های مناسب شهر ارومیه تاکید کرد: بانک کارآفرین با سابقه درخشان نزدیک به ربع قرن فعالیت بانکی خود از جمله نخستین بانک‌های خصوصی است که توانسته است در شهرهای مهم کشور شعبه‌ی راه اندازی کند و طی این سال‌ها توانسته خدمات زیادی به فعالان اقتصادی این منطقه ارائه کند.

وی ضمن برشمردن مزایای تغییرات انجام شده در شعبه ارومیه گفت: این شعبه پتانسیل تبدیل شدن به یکی از شعب برتر بانک را دارد و به نظر می‌رسد با توجه به تغییرات انجام شده می‌توان انتظار داشت که در آینده شاهد اتفاقات بهتری در این شعبه باشیم.

وحید خلفی رییس شعبه ارومیه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت این شعبه و مشتریان آن ابراز امیدواری کرد که با پتانسیل‌های موجود، طی زمان کوتاهی شاهد ارتقاء جایگاه این شعبه در رتبه بندی شعب بانک باشیم.

در ادامه این بازدید مدیرعامل و هیات همراه با کارکنان این شعبه دیداری صمیمانه داشتند. بهاروندی در این دیدار ضمن آشنایی با یکایک همکاران از زحمات آنان تقدیر کرد.
گفتنی است، شعبه ارومیه بانک کارآفرین در راستای ارائه خدمات بهتر به هموطنان و بر اساس هویت بصری جدید، این شعبه در آدرس خیابان دانشکده، جنب دفتر هواپیمایی هما، پلاک ۱۵۸ آماده ارائه خدمات به مشتریان است.

در سفر مدیرعامل و معاونین وی، بازدید میدانی از دو کارخانه مهم شهر ارومیه انجام شد و راههای همکاری بیشتر بانک و صنایع ارومیه مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در ادامه این بازدیدها مدیرعامل، معاونین و مدیران ارشد بانک با سفر به تبریز، از شعب بانک کارآفرین در این شهر بازدید و عملکرد این شعب مورد ارزیابی بیشتر قرار گرفت. بانک کارآفرین با شعب ولیعصر، استادشهریار و بازار تبریز به ارائه  خدمت رسانی به مشتریان گرامی می‌پردازد.

عملکرد شعب تبریز، بررسی مسایل اعتباری، نیاز سنجی های جدید شعب تبریز، از مواردی بود که در این بازدید ها مورد ارزیابی مدیرعامل و معاونین قرار گرفت.
دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین پس از استماع گزارش عملکرد روسای شعب تبریز رهنمودهای لازم برای ارتقاء جایگاه شعب بانک کارآفرین در سیستم بانکی تبریز را گوشزد کرد.

در این دیدارها بهاروندی از روسای شعب خواست تا درخواست‌های شخصی سازی شده مشتریان را جهت بررسی بیشتر به ستاد بانک و معاونتهای مربوطه ارائه کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

-----
----------------