×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
کسب گواهینامه چهار ستاره کنفرانس بین المللی مدیریت دانشی توسط بیمه پاسارگاد

هفتمین کنفرانس و جایزه بین‌المللی مدیریت دانشی با رویکرد نوآوری و پایداری سازمانی به همت انجمن مدیریت ایران و با همکاری دانشگاه خاتم و انجمن مدیریت دانش اتریش و با مشارکت کارشناسان و متخصصین این حوزه در روز چهارشنبه ۱۱ مهرماه ۱۴۰۳ در محل دانشگاه خاتم برگزار شد.

در این مراسم دکتر مجید قاسمی، رئیس شورای سیاستگذاری هفتمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانشی، رئیس هیئت مدیره انجمن مدیریت ایران و رئیس دانشگاه خاتم در این کنفرانس با موضوع «نوآوری و حرکت به سمت پایداری»، به ایراد سخنرانی پرداختند و فرمودند وقتی دانشی را جمع‌آوری می‌کنیم، به دنبال بهره‌برداری از آن دانش هستیم ولی وقتی مدیریت دانش را جمع‌آوری می‌کنیم، اهداف بلندتری را دنبال می‌کنیم.

ایشان نقش سرمایه انسانی را در موضوع مدیریت دانشی بسیار تعیین‌کننده توصیف کردند و بر اینکه بحث پایداری دانش و ایجاد آن مهمتر از گردش سرمایه انسانی است، تاکید کردند همچنین موضوع دانش را مهمترین مولفه در راه پایداری یک سازمان دانستند وفرمودند: بحث نوآوری پایدار اغلب شامل تبدیل ایده‌های خلاقانه به راه حل‌های جدید است. در دنیای کسب و کار رقابتی امروز، برندینگ و متمایز شدن نیازمند یک برتری نسبی است.

در ادامه برنامه‌های هفتمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانشی، نشستی تخصصی با عنوان «نوآوری و پایداری سازمانی» به ریاست  دکتر آذر صائمیان، دبیر شورای عالی این کنفرانس  و با حضور و سخنرانی  دکتر سیدحسین کاظمی، عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس  و سخنرانی آنلاین  مهندس مجید سرایداریان، عضو کمیته علمی و فنی United Metric  از اتریش  برگزار شد.

رویکردها و مدل های نوآوری و پایداری سازمانی، زیست بوم مدیریت دانشی نوآورانه، معماری نظام های دانشی نوآورانه، عیب یابی نظام های مدیریت دانشی، فراموشی دانش سازمانی و… از جمله محورهای کنفرانس بین المللی مدیریت دانشی برشمرده می‌شود.

انجمن مدیریت ایران در راستای ایفای نقش مرجعیت علمی در کشور و برقراری ارتباطات بین المللی با همکاری شرکای علمی خود جهت ترویج، اشاعه و توسعه کارکردهای مدیریت دانشی «جایزه بین المللی مدیریت دانشی» را هرساله برگزار می کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

-----
----------------