×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۳۰ مهر , ۱۴۰۳
تحول دیجیتال و توانمندسازی نمایندگان؛ اولویت صنعت بیمه

به گزارش رویداد جدید ، دکتر ابوالفضل آقادادی، مدیرعامل شرکت بیمه کوثر، در سخنرانی افتتاحیه یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با تأکید بر اهمیت این همایش به عنوان فضایی برای گفتگوی سازنده میان بازیگران مختلف صنعت بیمه، اظهار داشت: این همایش فرصتی است برای ایجاد گفت‌وگویی منسجم میان تمامی ارکان صنعت بیمه که می‌تواند به پیشبرد این صنعت کمک کند.

دکتر آقادادی در ادامه افزود: هر سال در این همایش، یکی از موضوعات کلیدی صنعت بیمه به عنوان محور اصلی مورد بحث قرار می‌گیرد و امسال نیز موضوع شبکه فروش به عنوان حلقه‌ای از زنجیره ارزش‌آفرینی صنعت بیمه انتخاب شده است. نقش نمایندگان و کارگزاران فروش به عنوان صف مقدم ارائه خدمات بیمه‌ای بسیار مهم است و در این همایش به چالش‌ها و فرصت‌های آن‌ها، از جمله مسائل مربوط به تحول دیجیتال، تخفیفات غیرمنطقی و آموزش‌های لازم برای توانمندسازی نمایندگان، پرداخته خواهد شد.

وی همچنین از حمایت‌های بیمه مرکزی و حضور مدیران عامل و اعضای هیئت‌مدیره شرکت‌های بیمه در این رویداد تقدیر کرد و ابراز امیدواری نمود که این همایش به گفتمان سازنده‌ای میان بازیگران صنعت بیمه منجر شود و بتواند گامی رو به جلو در این حوزه باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

-----
----------------