×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۳۰ مهر , ۱۴۰۳

ابتکارهای نستله برای جوانان: تلاش برای توانمندسازی

برنامه نستله بر سه حوزه کلیدی متمرکز است: اشتغال، مهارت‌آموزی و کشاورزی پایدار. با تمرکز بر توانمندسازی جوانان، نستله تلاش می‌کند تا مهارت‌ها و فرصت‌های لازم را به آن‌ها بدهد تا نه تنها در محیط کار بلکه در زندگی شخصی نیز موفق باشند.

یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مرتبط با کارآفرینی، پلتفرم کارآفرینی جوانان نستله (YEP) است. این پلتفرم دیجیتال به جوانان این امکان را می‌دهد تا با یادگیری مهارت‌های جدید و ارزیابی ایده‌های خود، کسب‌وکارهای خود را توسعه دهند. از طریق این برنامه، نستله علاوه بر دسترسی جوانان به برنامه‌های مهارت‌آموزی، منابع لازم برای راه‌اندازی و توسعه کسب‌وکارهای نوین غذایی را نیز فراهم می‌کند. برای مثال برنامه‌ شتابدهنده تجاری نستله (Nestlé Accelerator) با حمایت از دانشجویان و استارتاپ‌ها در سراسر جهان، به آنان امکان می‌دهد که ایده‌های نوآورانه خود را به بازار بیاورند.

آموزش و کارآفرینی در حوزه کشاورزی

کشاورزی به ‌عنوان یکی از حوزه‌های کلیدی اقتصادی، در دهه‌های اخیر با چالش‌های فراوانی همچون تغییرات اقلیمی مواجه شده است. از این رو، نستله با ایجاد آکادمی کشاورزی Agripreneurship و برنامه‌های آموزشی مرتبط، تلاش می‌کند تا جوانان را به ‌سوی کشاورزی پایدار هدایت کند. تاکنون بیش از۴۰۰  هزار کشاورز از طریق برنامه‌های آموزشی نستله در حوزه‌های مختلف کشاورزی، از جمله کشاورزی بازسازی‌پذیر و بهبود سلامت خاک در سطح جهان آموزش دیده‌اند.

یکی از نمونه‌های موفق همکاری نستله با جوانان، برنامه کارآموزی نستله ایران بوده است. این شرکت طی برنامه جوانان خود، طرح کارآموزی و بهبود مهارت بسیاری از جوانان کشور را پایه‌ریزی نموده است. با این برنامه، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان علاقه‌مند می‌توانند از طریق کارآموزی در واحدهای مختلف شرکت نستله ایران و همچنین گذراندن دوره‌های مختلف در موسسات معتبر آموزشی، توانمندی تخصصی خود را ارتقا دهند. این افراد پس از اتمام دوره کارآموزی خود با کسب مهارت‌های حرفه‌ای مدیریت کسب وکار، کارآفرینی و ارتقا تخصص در رشته تحصیلی خود در بازار کار کشور جایگاه مساعدی جهت فعالیت خواهند داشت.

مسیر به سوی آینده‌ای پایدار

همکاری نستله با جوانان نشان‌دهنده تعهد این شرکت به ایجاد آینده‌ای پایدارتر و فراهم آوردن فرصت‌های شغلی برای نسل آینده است. نستله با ایجاد برنامه‌های آموزشی، کارآفرینی و اشتغال، به جوانان کمک می‌کند تا نه تنها در زندگی شخصی خود موفق شوند، بلکه به جامعه خود نیز کمک کنند و در ساخت آینده‌ای بهتر نقش داشته باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

-----
----------------