×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۷ آبان , ۱۴۰۳
نمایندگان، خط مقدم فروش شرکت‌های بیمه

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، محسن بزرگ‌زاده سرپرست معاونت بازاریابی و شبکه فروش بیمه سرمد در ادامه با اشاره به استراتژی توسعه کمی و کیفی شبکه فروش، تشکیل شورای راهبری شبکه فروش در عالی‌ترین سطح شرکت را به عنوان اولین راه‌کار معرفی نمود. این شورا با حضور اعضای هیأت مدیره، معاونین شرکت، سرپرست مدیریت شعب و شبکه فروش و همچنین دو تن از نمایندگان، تصمیمات خوب و راه‌گشایی به منظور تسهیل در امور نمایندگی داشتند.

در ادامه گفتگو نیز حامد فرشباف ماهریان، سرپرست مدیریت شعب و شبکه فروش با اشاره به تصویب آیین‌نامه رفاهی نمایندگان در اسفند ماه سال گذشته به منظور جلب رضایت نمایندگان شرکت، گسترده شدن سفره نمایندگان از طریق افزایش فروش و نهایتا افزایش درآمد را از جمله راهکارهای مختلف در زمینه ایجاد انگیزه در نمایندگان برشمرد.

وی همچنین آموزش‌های تخصصی، طرح‌ها و مشوق‌های مناسب، برگزاری جشنواره‌های فروش، تسهیلات جهت تجهیز و راه‌اندازی دفتر، اعطای ۲ صندوق اختصاصی به هر نماینده، تخفیفات بیمه ثالث، بدنه و بیمه درمان تکمیلی ویژه نمایندگان را از جمله اقدامات بیمه سرمد برای افزایش ماندگاری نمایندگان در شبکه فروش شرکت برشمرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

-----
----------------