×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۸ آذر , ۱۴۰۳
۱۲ مقاله علمی بیمه آسیا در همایش بیمه و توسعه پذیرفته شدند

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، دومقاله ” تبیین تأثیر فعالیت های بازاریابی بیمه گران بر رفتار خرید بیمه های زندگی با تمرکز بر بازاریابی رابطه ای” (مسعود بادین، حسینعلی بختیار نصرآبادی، شبنم رفوآ وآسیه بختیار ) و مقاله ” اجرای یک سیستم طبقه بندی ریسک، راهی به سوی رضایت بیمه گذاران _ مطالعه موردی: بیمه درمان تکمیلی” (سید محمد تقی فضل هاشمی، آزاده بهادر، آذین سادات استاد رمضان و مجتبی کریمی ) به ترتیب در پنل “تاثیر فرهنگ و نهاد سازی در افزایش رضایتمندی مشتریان” و پنل ” نقش مدیریت ریسک در افزایش رضایتمندی و اعتماد به صنعت بیمه” سی و یکمین همایش ملی بیمه و توسعه ارائه شد.

بنابراین گزارش ، ده مقاله “نقش آموزش و آگاهی بخشی در افزایش اعتماد به صنعت بیمه” (مهدی اسکافی اصل _ مشاور مدیر عامل ) مقاله ” ارائه الگوی مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر هوش مصنوعی جهت افزایش اعتماد مشتریان در صنعت بیمه _ مطالعه موردی بیمه آسیا” (زهرا ابراهیم زاده طوری _ شعبه بابل ) مقاله “تأثیر فن آوری های نوین اطلاعاتی در طراحی و توسعه خدمات بیمه ای به مشتریان _ مورد مطالعه: نمایندگی های شرکت بیمه آسیا در استان های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل” (حسین بیابانی و زهرا سلیمانی _ مدیریت طرح و توسعه) مقاله “بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر رضایت مندی بیمه گذاران شرکت بیمه آسیا با استفاده از تکنیک سلسله مراتبی AHP ” (رسول رحمتی نودهی _ مدیریت طرح و توسعه و مریم حاجی قربانی _ مدیریت اتومبیل) مقاله “تأثیر بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی بر رقابت پذیری خدمات در شرکت های بیمه” (علی دلاوری _ مدیریت بیمه های مسئولیت) مقاله “نقش تبلیغات دیجیتال و شبکه های اجتماعی در بازاریابی محصولات بیمه ای” (آیدین رشیدی _ مدیریت عمر و پس انداز و رقیه کاظمی لای _ معاونت بیمه های اموال) مقاله “نقش هوش مصنوعی در ایجاد رضایت مندی و اعتماد به صنعت بیمه” ( سامان ربیعی طرئی _ مدیریت بازرسی و حراست) مقاله “واکاوی فرصت ها و چالش های بلاک چین در صنعت بیمه” (علیرضا روانخواه و علیرضا فتحی _ شعبه البرز) مقاله “سازوکارهای موثر بر افزایش اعتماد مشتریان نمایندگی های بیمه آسیا در شهر یزد” (حجت زحمتکش _ شعبه یزد) مقاله ” تاثیر ارزش ویژه برند بیمه از طریق متغییرهای میانجی نگرش و تعدیل گر عملکرد بر قصد خرید مشتریان بیمه آسیا در استان مازندران”( زهرا بختیاری _ شعبه آمل) به صورت پوستر در سی و یکمین همایش ملی بیمه و توسعه پذیرفته شدند .

سی و یکمین همایش ملی بیمه و توسعه با موضوع “رضایت مندی و اعتماد مردم به صنعت بیمه” روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۹/۱۳ همزمان با گرامیداشت روز بیمه با حضور رئیس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی و مسئولان و دست اندرکاران صنعت بیمه کشور در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.

-----
----------------