![آیندهنگری و پیشرو بودن؛ راهبردهای کلیدی بانک سینا برای توسعه کسبوکار است آیندهنگری و پیشرو بودن؛ راهبردهای کلیدی بانک سینا برای توسعه کسبوکار است](https://rooydadejadid.ir/wp-content/uploads/d8a2db8cd986d8afd987d986daafd8b1db8c-d988-d9bedb8cd8b4d8b1d988-d8a8d988d8afd986d89b-d8b1d8a7d987d8a8d8b1d8afd987d8a7db8c-daa9d984_67a45b50c243a-558x450.jpeg)
به گزارش رویداد جدید به نقل از روابطعمومی بانک سینا، محسن خدابخش، رئیس هیئتمدیره بانک سینا، برنامهریزی در امور را شاکله اصلی نظم و توجه به اهداف دانست و گفت: آنچه در هر سازمانی باعث پیشرفت و رشد آن سازمان میشود، برنامهریزی، نظم و تدبیر در امور و چیدن مقدمات برای رسیدن به آن هدف است.
خدابخش جلوگیری از لغزش در سازمان و افزایش بهرهوری و کارایی را از فواید تدبیر در امور برشمرد و بیان کرد: آن چه که افراد را در پیشبرد اهداف سازمانی متمایز میکند، تدبیر در امور است و تدبیر نیز برگرفته از نظم و برنامهریزی در کنار اندیشه و تفکر است.
رئیس هیئتمدیره بانک سینا در ادامه گفت: آن چه از حوزه برنامهریزی انتظار میرود، تصمیمسازی است، که مقدم بر تصمیمگیری است. تصمیمگیری هم بدون تحلیل دقیق، ارزیابی برنامهها و در نظرگرفتن پیامدها میتواند منجر به نتایج ناکارآمد و ناپایدار شود.
رئیس هیئتمدیره بانک سینا در بخشی دیگر از سخنانش گفت: پیشرو بودن، آیندهپژوهی و خارج شدن از حوزه رقبای داخلی از عوامل مهم توسعه کسبوکار به شمار میرود و باید در همین راستا عملکرد بانکهای خارجی را هم در نظر گرفت.
وی در ادامه تصریح کرد: سرعت بالا در کسب بازار و طراحی محصول مناسب که مبتنی بر نیاز بازار باشد، میتواند توسعه کسبوکار و گردش مالی مناسب را رقم بزند و این حرکت، نشان از آیندهنگری و پیشرو بودن عملکردها در بازار رقابتی است.
https://rooydadejadid.ir/?p=110724