
به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، دکتر پرویز خوشکلام خسروشاهی رئیسکل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در جریان سفر استانی خود به کرمانشاه به همراه جمعی از مدیران ارشد و هیئترئیسه سندیکای بیمهگران این استان، از شعبه سرپرستی بیمه تعاون در کرمانشاه بازدید کرد.
در این دیدار، رئیسکل بیمه مرکزی ضمن گفتوگو با مسئولان شعبه و دریافت گزارش عملکرد، بر اهمیت نقش شرکتهای بیمهای در توسعه خدمات و ایجاد انگیزه در شبکه فروش تأکید کرد. همچنین، وضعیت کلی فعالیت بیمه تعاون در استان، ترکیب پرتفوی و تعداد نمایندگان فعال در کرمانشاه تشریح شد.
در ادامه، موضوع صدور آنلاین بیمهنامهها و سهم قابل توجه بیمه تعاون در این حوزه مورد بررسی قرار گرفت. همچنین، به اهتمام شرکتهای بیمه در حفظ انگیزه نمایندگان بهعنوان سرمایه انسانی اصلی صنعت بیمه اشاره و لزوم تنوع در محصولات بیمهای برای پشتیبانی از شبکه فروش مطرح شد.
از دیگر محورهای گفتوگو، پیشنهاد اصلاح آییننامه ۷۵ و امکان بازنگری در صدور بیمهنامه توسط نمایندگان فاقد دفتر در راستای کنترل هزینهها و تقویت انگیزه ایشان بود.
در بخش پایانی، ایوب جلیلیان مدیر شعبه کرمانشاه بیمه تعاون، گزارشی از نحوه رسیدگی به خسارات مالی اتومبیل در استان ارائه کرد و به همکاری مؤثر با سه شرکت ارزیاب رسمی خسارت مستقر در استان و تلاش برای تسریع در فرآیند رسیدگی و پرداخت خسارات اشاره داشت.
https://rooydadejadid.ir/?p=114850