به گزارش رویداد جدیدبه نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، صبح امروزدکتر شایان به همراه روسای ادارات کل روابط عمومی،سازمان و روش ها و مدیر منطقه شرق تهران به صورت سرزده از حوزه شرق تهران، شعبه پردیس وپروژه های مسکن مهر و محل شرکت عمران شهر جدید بازدید کرد واز نزدیک در جریان امور قرار گرفت.
بر اساس این گزارش دکتر شایان در این بازدید ضمن تاکید بر حفظ سلامت همکاران و اجرای شیوه نامه های بهداشتی در شعب بر لزوم تسریع و تسهیل در ارائه خدمات و تشکیل پرونده ها بصورت الکترونیکی و غیر حضوری به مشتریان اشاره کرد و اظهار داشت: تمامی همکاران در ارائه خدمت بهتر به مردم و مشتریان بانک کوشا و فعال باشند و از هیچ کوشش و تلاشی در این زمینه دریغ نکنند.
همچنین در خصوص فرایند ارائه خدمات به مشتریان از مرحله تشکیل پرونده تا فروش اقساطی مسکن مهر و همچنین در مورد پیگیری و تسریع و تسهیل نمودن فرآیند کار گزارشاتی از سوی مدیر منطقه شرق تهران به مدیرعامل بانک ارایه شد و پیشنهاداتی برای رفع موانع و مشکلات موجود با استفاده از نرم افزارهای الکترونیکی مطرح شد که دکتر شایان ضمن تاکید بر اهمیت موضوع ، نسبت به عملیاتی نمودن و رفع مشکلات به ادارات ذی ربط دستورهای لازم را صادر کرد.
طی این بازدیددکتر شایان حذف تدریجی فرآیند تشکیل پرونده حضوری را خواستار شد و بر تسریع در کارها، کاهش هزینه ها و ایجاد امنیت در حفظ اطلاعات مشتریان از طریق الکترونیکی کردن تمامی پرونده ها تاکید کرد.
گفتنی است در ادامه ی بازدید از حوزه شرق تهران، مدیرعامل بانک مسکن وهیات همراه آن از فاز ۱۱ شهر پردیس بازدید و ضمن دریافت نقطه نظرات مدیر اجرایی پروژه های شرکت کوزو پارس در خصوص جزئیات وتعداد واحدهای در دست ساخت و کم و کیف نحوه ارائه خدمات بانک و تعاملات فیمابین سوالاتی را مطرح کرد.
بر اساس این گزارش جعفری مدیر اجرایی پروژه های شرکت کوزو پارس،ضمن ارائه آمار و اطلاعات لازم در مورد زمانبندی تحویل واحدها و ابراز رضایت از خدمات بانک مسکن و همکاری شعب منطقه از حضور مدیرعامل به جهت پیگیری شخص ایشان تشکر و قدردانی کرد.
بازدید از مجموعه محل شرکت عمران شهر جدید از دیگر برنامه های بازدید امروز مدیرعامل بانک مسکن بود که طی آن در جریان مراحل تشکیل پرونده حضوری مشتریان قرار گرفت .
https://rooydadejadid.ir/?p=22212