×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۵ آذر , ۱۴۰۳
آغاز بانکداری دیجیتال در بانک دی

به گزارش رویداد جدیدبه نقل از  روابط عمومی بانک دی، محمدعلی بخشی‌زاده عضو هیئت عامل و معاون فناوری اطلاعات با اعلام این خبر گفت: با توجه به آماده سازی زیر ساخت‌های لازم برای اجرایی شدن بانکداری دیجیتال در بانک دی، با تغییر نرم افزارهای همراه بانک و اینترنت بانک، ورود بانک به عرصه دیجیتالی شدن آغاز شد.
وی با اشاره به ظهور پدیده دیجیتالی شدن خدمات مالی و بانکی در عرصه بانکداری مدرن و لزوم ورود بانک‌های ایرانی به این عرصه تصریح کرد: بانک دی با مدنظر قرار دادن ضرورت حرکت به سمت دیجیتالی کردن فرایندهای ارائه خدمت، پس از تکمیل مجموعه ماشین های بانکی شامل؛ خودپرداز، خودگردان، پایانه غیر نقد، کیوسک کارت هدیه و خودبانک، در گام ابتدایی با تغییر نرم افزارهای همراه بانک و اینترنت بانک دی، اقدام به توسعه دامنه خدمات غیرحضوری خود کرده است که فرایند افتتاح حساب غیرحضوری و تعریف امضای دیجیتال برای مشتریان در زمره مهمترین این خدمات است.
وی افزود: فرآیند شروع استفاده از خدمات و تعریف مشتری یکی از مهمترین فرآیندها در نظام بانکی است که بانک دی با تغییر نرم افزارهای همراه بانک و اینترنت بانک، قابلیت افتتاح حساب غیرحضوری و احراز هویت دیجیتال را برای مشتریان در بستری امن و راحت فراهم کرده است.
بخشی زاده با اشاره به گسترش شیوع ویروس کرونا و لزوم استفاده حداکثری مشتریان از خدمات غیرحضوری بانکی گفت: با توسعه بانکداری دیجیتال در بانک دی مشتریان می‌توانند با کاستن از رفت و آمدهای خود به شعب و دسترسی شبانه روزی به خدمات بانکی، قسمت عمده ای از خدماتی را که از شعبه دریافت می‌کردند، از این پس به آسانی و در نهایت سرعت و امنیت به صورت غیر حضوری دریافت کنند.
معاون فناوری اطلاعات بانک دی با اعلام اینکه به زودی فرایند غیرحضوری درخواست تسهیلات نیز برای مشتریان طراحی خواهد شد، گفت: بانک دی با چشم انداز یک بانک دیجیتالی کارآمد، امن و سهل، در نظر دارد با روزآمدی کلیه خدمات خود و گسترش دامنه خدمات غیرحضوری، نقش خود را در اکوسیستم مالی- بانکی کشور و افزایش رضایت مشتریان ایفا کند.

-----
----------------