به گزارش رویداد جدید به نقل از رادیواقتصاد، مصرفکنندگان در زمان مراجعه به واحد صنفی و قبل از خرید، میتوانند با شمارهگیری کد دستوری #۷۷۷۷۴ به راحتی مشخصات محصول از قبیل گارانتی و مشخصات فنی آن را استعلام نموده و با اطمینان نسبت به کالای مورد نظر خود، اقدام به خرید کنند.
در حال حاضر لیست شرکتهای ارائه دهنده خدمات پس از فروش در این سامانه موجود است. همچنین در سایت اتحادیه لوازم خانگی نیز اسامی شرکتهای معتبر ارائه کننده لوازم خانگی و خدمات آن درج شده است.
افزایش کیفیت کالاهای داخلی موجب شده تا مراجعه شهروندان به نمایندگیها برای دریافت خدمات پس از فروش کاهش یابد.
حدود ۴سال است که کشور واردات لوازم خانگی ندارد. این شرایط موجب ایجاد مشکلاتی در ارائه خدمات پس از فروش شده است و آن دسته از قطعاتی که وارداتی است، به سختی در بازار یافت میشود.
https://rooydadejadid.ir/?p=28814