![ارتقای رعایت بهداشت اعتباری در بانک دی قابل توجه است ارتقای رعایت بهداشت اعتباری در بانک دی قابل توجه است](https://rooydadejadid.ir/wp-content/uploads/d8a7d8b1d8aad982d8a7db8c-d8b1d8b9d8a7db8cd8aa-d8a8d987d8afd8a7d8b4d8aa-d8a7d8b9d8aad8a8d8a7d8b1db8c-d8afd8b1-d8a8d8a7d986daa9-d8afdb8c_618f7472f06cf.jpeg)
به گزارش رویداد جدید به نقل از روابطعمومی بانک دی؛ فریدون رشیدی، نایب رییس هیئت مدیره، در نشست هماندیشی مدیران و روسای شعب بانک دی که با هدف تبیین و تشریح سیاستها و برنامههای عملیاتی بانک برگزار شد، با اشاره به بهبود شاخصهای عملیاتی بانک گفت: در دو سال گذشته با پیادهسازی برنامههای استراتژیک در حوزههای گوناگون و اصلاح فرایندها، بهویژه در حوزه اعتباری، شاهد بهبود بسیاری از شاخصهای عملیاتی و چابکی در ارائه خدمات بودهایم.
وی افزود: مهمترین مسائل بخش اعتباری بانک دی در حال حاضر طولانی بودن فرایند اعتبارسنجی و اصلاح نسبت مصارف به منابع است که با تشکیل کارگروههای مشترک میان شعب و ستاد، اصلاحاتی در فرایندها و سیاستهای اعتباری بانک انجام شده است که امیدواریم نتیجه آن را در افزایش رضایتمندی مشتریان مشاهده کنیم.
رشیدی با اشاره به لزوم تلاش بیشتر در افزایش سهم درآمدهای کارمزدی و غیرمشاعی بانک گفت: آموزش کارکنان شعب در حوزه ارزی و حضور کارشناسان ارزی در جلسات تخصصی با مشتریان کلان برای ارائه خدماتی مانند ضمانتنامه، اعتبار اسنادی و … باید جزوی از برنامههای غنیسازی شعب باشد تا بتوانیم تأثیر منابع ارزی و درآمدهای کارمزدی را در بهبود ساختار ترازنامه بانک شاهد باشیم.
نایب رییس هیئتمدیره بانک دی خواستار تلاش مستمر شعب در وصول مطالبات با همراهی کارشناسان معاونت حقوقی و وصول مطالبات شد.
https://rooydadejadid.ir/?p=38310