×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
فام اپلیکیشن هوشمند بانک داری الکترونیک

به گزارش رویداد جدید ، در این مطلب سعی داریم به معرفی یکی از بهترین برنامه های واریز پول بپردازیم.

تشکیل و تاسیس شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل (با نام اختصاری فام) در راستای گسترش حوزه خدمات بانکی و افزایش تنوع محصولات بانکی معاونت فناوری اطلاعات بانک ملل که یکی از خوش نامان عرصه بانکداری در کشور با بیش از ۳ دهه فعالیت بانکی است می باشد که در تاریخ ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ با هدف ارائه هرگونه فعالیت خدماتی و تجاری در حوزه فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیک، دیجیتال و رایانه در زمینه های سخت افزاری و نرم افزاری فناوری اطلاعات در حوزه بانکداری نوین بانکداری الکترونیک ارتباطات و شبکه، مراکز داده، استاندارد سازی تاسیس شد.

قابلیت ارائه سرویس های نوین بانکی را در کمترین زمان

در همین راستا شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل توانسته است با توجه به خواسته های مشتریان موسسه اعتباری ملل در سایه رشد فناوری و مفاهیم نوین بانکداری متمرکز باشد. Mobile Bank امکان انجام کلیه تراکنش های مجاز شبکه بانکی را به صورت غیر حضوری و با صرف کمترین زمان و هزینه مهیا نموده است. امنیت مالی تراکنش ها، مقیاس پذیری، پیمانه ای بودن این محصول، قابلیت ارائه سرویس های نوین بانکی را در کمترین زمان فراهم می نماید.

با این اپلیکیشن هر آن چه که برای پرداخت نیازمند هستید، به شما ارائه می‌شود. با هر تراکنش انجام شده در اپلیکیشن فام امتیازی دریافت خواهید کرد که در نهایت با این امتیازها میتوانید در قرعه کشی جوایز میلیونی شرکت کنید. قابل ذکر است که این قرعه کشی به صورت زنده انجام می‌شود.

امکانات اپلیکیشن فام

از جمله امکانات این اپلیکیشن می‌توان به تنظیم حالت روز و حالت شب قرار داد که این امکان اهمیت مشتری و کاربران را در این اپلیکیشن ثابت می‌کند. با این اپلیکیشن می‌توانید اسکن کامل کارت بانکی خود را انجام داده و پرداخت و مبلغی را به صورت خیلی سریع کارت به کارت کنید. فرمان صوتی در این اپلیکیشن از جمله ویژگی‌های متمایز کننده این اپلیکیشن با دیگر اپلیکیشن‌های رقیب است به این ترتیب که شما با استفاده از قسمت فرامین صوتی می‌توانید خرید شارژ، انتقال کارت به کارت رمز دوم پویا، خرید بسته اینترنتی و … را استفاده کنید.

از مزایای فام به عنوان اپلیکیشن بانکی می‌توان به: گردش حساب، پرداخت قبض، خرید شارژ و خرید اینترنتی و … اشاره کرد. از معایب آن نیز عدم ارائه خدمات مربوط به چک، عدم کیف پول، عدم پرداخت با بارکد و … هستند.

سامانه اینترنت بانک

IMate، اینترنت بانک موسسه ملل است که با داشتن ویژگی های مهمی همچون مقیاس پذیری، امنیت، مبتنی بر پارامتر بودن نیازهای مشتریان محترم را در بستر وب هر زمان و هر کجا پاسخ می دهد. IMate سامانه ای برای انجام کلیه تراکنش های بانکداری شعبه ای و الکترونیک در بستری امن است. غیر از خدمات مالی عنوان شده، خدماتی همچون افتتاح حساب کوتاه مدت، افتتاح حساب بلند مدت، درخواست دسته چک و … مواردی هستند که سامانهIMate برای راحتی و اکرام مشتریان محترم ارائه می دهد. پنل مدیریتی سامانه IMate با ساختاری منعطف کنترل های مدیریتی را بر روی مشتریان، حساب ها و تراکنش ها اجرا می نماید.


-----
----------------