×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بیش از ۹۵ تن کالای فاقد مجوز های بهداشتی توسط اموال تملیکی تهران و البرز منهدم شد

 به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، حسین ایزدی مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران از انهدام ۵۰ تن کالای غیربهداشتی و غیرقابل مصرف خبر داد.

وی عنوان کرد: در راستای اجرای قانون و وظایف حاکمیتی مبنی بر تعیین تکلیف سریع کالاها، اداره کل اموال تملیکی استان تهران پس از وصول آراء مراجع قضایی و تعزیرات حکومتی مربوط به ۴۳۷ فقره پرونده انواع کالا، آنها را از چرخه مصرف خارج کرد.

ایزدی تصریح کرد: ارزش کالاهای امحایی ۶۰ میلیارد ریال بود که با نظارت نمایندگانی از سازمان‌های ذیصلاح و با رعایت دستورالعمل‌های زیست محیطی نسبت به معدوم‌سازی آنها اقدام گردید.

مدیرکل اموال تملیکی استان تهران گفت: عمده کالاهای مذکور شامل انواع مواد خوراکی، لوازم آرایشی و دخانیات بودند.

از سوی دیگر مدیریت اموال تملیکی استان البرز نیز اقدام به امحاء ۴۵ تن کالای قاچاق و متروکه غیرقابل مصرف و غیربهداشتی به ارزش دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نمود.

حسن علیپور مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان البرز در این خصوص اظهار کرد: عمده این کالاها لوازم آرایشی، بهداشتی، مواد خوراکی و مواد دخانی مربوط به ۳۵۰ فقره پرونده بوده که با حضور مراجع ذی‌ربط توسط این مجموعه با رعایت دستورالعمل های موجود امحاء شد.


-----
----------------