به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، واحد ریسک و توسعه سازمان شرکت، جلسات هماهنگی با نمایندگان واحدها برای پیاده سازی هرچه مطلوب تر سیستم های مدیریتی در بیمه تعاون را برگزار کرد.
در این جلسات، نمایندگانی از هر واحد به عنوان همیار مدیر معرفی شده و نسبت به پیاده سازی مطلوب نظام های مدیریتی در واحد، آموزش های لازم را دریافت کرده اند.
بر این اساس، سیستم های مدیریت کیفیت، مدیریت تعالی سازمانی، مدیریت ریسک و سیستم اندازه گیری شاخص ها، برای نمایندگان مرتبط تشریح و تبیین شده و فلسفه آن نیز مورد توضیح قرار گرفته است.
در این خصوص باید اظهار داشت که سیستم مدیریت کیفیت به صورتی است که ورودی آن شناسایی نیازهای ذی نفعان به خصوص نیازهای مشتریان است و هدف آن تامین الزامات کیفیت و کسب رضایت مشتریان است که با توجه به جاری بودن استاندارد ایزو ۹۰۰۱ در شرکت این مهم در حال پیگیری و بهبود مستمر است.
مدل تعالی سازمانی نیز مدلی مبتنی بر تامین نیازها و انتظارات ذینفعان است و البته فراتر از سیستم مدیریت کیفیت پیش می رود و انجام اقداماتی را در سازمان تشویق می کند که علاوه بر رضایت مشتریان به رضایت کارکنان، سهامداران، شرکای تجاری و جامعه نیز اهمیت می دهند.
سیستم مدیریت ریسک ایزو ۳۱۰۰۰ نیز به صورت کلی سبب کاهش نگرانی ها در سطح سازمان می شود و سعی بر این است که هر سال به صورت عمیق تر و بهتر اجرا شود.
شایان ذکر است که در این جلسات، شرح وظایف نمایندگان واحدها نیز برای شفاف شدن نحوه همیاری با مدیران، ارائه و نتایج هر جلسه نیز به مدیران ارائه شد.
گفتنی است، توسعه و تعالی سازمان همواره در شرکت بیمه تعاون با هدف تامین هرچه بیشتر خواسته های مشتریان، کارکنان، سهامداران، شرکای تجاری و نهادهای نظارتی و عموم جامعه و بهبود خدمت رسانی و ارتقای فرهنگ تعالی در تمام ارکان سازمان، مورد اهمیت بوده و بر این اساس، تمامی مدیران در سطح شرکت و معاونان مدیران و روسای سازمان در ستاد مرکزی و مدیران استانی، دوره آشنایی با الگوی تعالی سازمانی را در سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ گذرانده اند.
به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، واحد ریسک و توسعه سازمان شرکت، جلسات هماهنگی با نمایندگان واحدها برای پیاده سازی هرچه مطلوب تر سیستم های مدیریتی در بیمه تعاون را برگزار کرد.
در این جلسات، نمایندگانی از هر واحد به عنوان همیار مدیر معرفی شده و نسبت به پیاده سازی مطلوب نظام های مدیریتی در واحد، آموزش های لازم را دریافت کرده اند.
بر این اساس، سیستم های مدیریت کیفیت، مدیریت تعالی سازمانی، مدیریت ریسک و سیستم اندازه گیری شاخص ها، برای نمایندگان مرتبط تشریح و تبیین شده و فلسفه آن نیز مورد توضیح قرار گرفته است.
در این خصوص باید اظهار داشت که سیستم مدیریت کیفیت به صورتی است که ورودی آن شناسایی نیازهای ذی نفعان به خصوص نیازهای مشتریان است و هدف آن تامین الزامات کیفیت و کسب رضایت مشتریان است که با توجه به جاری بودن استاندارد ایزو ۹۰۰۱ در شرکت این مهم در حال پیگیری و بهبود مستمر است.
مدل تعالی سازمانی نیز مدلی مبتنی بر تامین نیازها و انتظارات ذینفعان است و البته فراتر از سیستم مدیریت کیفیت پیش می رود و انجام اقداماتی را در سازمان تشویق می کند که علاوه بر رضایت مشتریان به رضایت کارکنان، سهامداران، شرکای تجاری و جامعه نیز اهمیت می دهند.
سیستم مدیریت ریسک ایزو ۳۱۰۰۰ نیز به صورت کلی سبب کاهش نگرانی ها در سطح سازمان می شود و سعی بر این است که هر سال به صورت عمیق تر و بهتر اجرا شود.
شایان ذکر است که در این جلسات، شرح وظایف نمایندگان واحدها نیز برای شفاف شدن نحوه همیاری با مدیران، ارائه و نتایج هر جلسه نیز به مدیران ارائه شد.
گفتنی است، توسعه و تعالی سازمان همواره در شرکت بیمه تعاون با هدف تامین هرچه بیشتر خواسته های مشتریان، کارکنان، سهامداران، شرکای تجاری و نهادهای نظارتی و عموم جامعه و بهبود خدمت رسانی و ارتقای فرهنگ تعالی در تمام ارکان سازمان، مورد اهمیت بوده و بر این اساس، تمامی مدیران در سطح شرکت و معاونان مدیران و روسای سازمان در ستاد مرکزی و مدیران استانی، دوره آشنایی با الگوی تعالی سازمانی را در سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ گذرانده اند.
https://rooydadejadid.ir/?p=62232