![مقاله کارشناسان ستادی امور شعب بیمه حافظ افتخار آفرین شد مقاله کارشناسان ستادی امور شعب بیمه حافظ افتخار آفرین شد](https://rooydadejadid.ir/wp-content/uploads/d985d982d8a7d984d987-daa9d8a7d8b1d8b4d986d8a7d8b3d8a7d986-d8b3d8aad8a7d8afdb8c-d8a7d985d988d8b1-d8b4d8b9d8a8-d8a8db8cd985d987-d8add8a7_638dca905bfff.jpeg)
به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بیمه حافظ، مقاله یاد شده به نویسندگی حامد فرشباف ماهریان مدیر هماهنگی امور شعب و نمایندگان، سارا جعفری و دنا اشکبوس کارشناسان امور شعب بیمه حافظ به تحریر درآمده و در بیست و نهمین همایش ملی و دهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه منتشر شد.
در این مقاله به وفاداری مشتریان در نقطه مقابل رویگردانی آنها پرداخته شده است.
وفاداری مشتریان در نقطه مقابل رویگردانی آنها از جمله شاخصهای مهم و با اهمیت در سیستم های بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتریان به حساب می آید. شاخص های متعددی بر روی رویگردانی مشتریان و روند تغییرات آن در طول زمان تاثیر می گذارد.
در این تحقیق با توجه به اهمیت موضوع و همچنین کاربرد بالای آن به ارائه یک الگوریتم هیبریدی متشکل از روش های تصمیم گیری چند معیاره دادهکاوی و مدلسازی ریاضی مبتنی بر برنامه ریزی آرمانی پرداخته شده است.
متن کامل این مقاله در ویژه نامه فصلنامه علمی پژوهشی پژوهشکده بیمه قابل دسترس خواهد بود.
![](https://www.hafezinsurance.ir/FUpLoadFile/unnamed-1-ca3e5b3d2da5430d.jpg)
https://rooydadejadid.ir/?p=62979