به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بیمه ایران ، شریفی با اشاره به اقدامات بسیار خوبی که در یک سال اخیر و با حمایت های اعضای هیات مدیره در حوزه رفاهی صورت گرفته، این اقدامات را نتیجه ریل گذاری مدیران قبلی شرکت برای خدمات رفاهی کارکنان دانست و اظهار داشت: اقدامات بسیار خوب و مثبتی از ابتدای سال ۱۴۰۱ برای افزایش و بهبود رفاه و معیشت همکاران صورت گرفته و برای این منظور و برخورداری هر چه بهتر، سامانه های رفاهی در شرکت ایجاد شده است.
شریفی در ادامه به ایجاد خانه فرهنگ و مصاحبه با پیشکسوتان و مدیران سابق بیمه ایران تحت عنوان ” تدوین تاریخ شفاهی” پرداخت و بیان داشت: بیمه ایران بعنوان یک شرکت ۸۸ ساله، قطعا به مرحله ای از بلوغ و رشد رسیده که بتواند علاوه بر حوزه های فنی و بیمه گری با استفاده از تجربیات خود و سایر شرکت ها، در حوزه رفاهی تصمیمات مهمی برای ایجاد تحول و بهبود وضعیت رفاهی کارکنان بگیرد و امیدوارم این روند با توسعه سامانه های رفاهی و ایجاد اپ موبایلی بصورت مستمر ادامه داشته باشد و در نهایت به مرحله ای برسیم که در نتیجه این اقدامات حال همکاران و خانواده های آنان بهتر شود.
سید محمد ناصرمبرقعی عضو هیات مدیره، بیمه ایران را شرکتی بحران محور توصیف کرد و گفت: رسیدگی به مطالبات برحق شغلی، رفاهی و انگیزشی کارکنان شرکت که در حوزه های مختلف صدور و پرداخت خسارت ، بعلت مشکلات شغلی و کاری دچار صدمات روحی و جسمی شده اند همواره مورد تاکید هیات مدیره بوده و در این رستا و برای توانمند سازی همکاران و خانوده های آنها ایجاد سامانه رفاهی در دستور کار قرار گرفته است.
وی در ادامه افزود: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، مهمترین شاخصه این سامانه ، عدالت محوری و بهبودرضایت شغلی کارکنان بود، به همین منظور سامانه رفاهی با ساختاری پویا و سازنده در حوزه خدمات رفاهی برای برخورداری یکسان و برابر همه همکاران راه اندازی گردیده و با نظر سنجی صورت گرفته بطور نسبی موجب افزایش میزان رضایتمندی کارکنان از این خدمات رفاهی شده است.
مبرقعی خواستار ارسال اخبار شرکت و موضوعات مختلف حوزه رفاهی برای تکریم و اطلاع همکاران بازنشسته از اقدامات صورت گرفته و امکانات رفاهی شرکت شد.
سید علیرضا سادات میر عضو هیات مدیره، استفاده از فن آوری های نوین برای ایجاد سامانه های مختلف از جمله سامانه رفاهی را یکی از استراتژی ها و انتظارات اعضای هیات مدیره برای بهبود وضعیت رفاهی و معیشتی همکاران عنوان و تصریح کرد: گام های موثری در راستای حمایت از وضع معیشتی، رفاهی کارکنان از سوی اعضای هیات مدیره برداشته شده و درتلاش هستیم از طریق ظرفیت های موجود و با تسریع در روند اجرای این خدمات و برنامه ها، آثار و برکات این تغییرات در حوزه های مختلف بیمه گری ، رفاهی و … نمود بیشتری داشته باشد.
مقدسی عضو هیات مدیره، نیروی انسانی را بزرگترین و ارزندهترین سرمایه شرکت دانست و با شرح فعالیتهای صورت گرفته برای الکترونیکی کردن فرآیندها، به موضوع شفاف سازی و افزایش رضایتمندی و تسهیل و تسریع در پاسخگویی به نیازهای رفاهی و پرسنل همکاران شاغل و بازنشسته شرکت در سامانه جامع منابع انسانی پرداخت و تاکید کرد : توجه به ارتقا و بهبود و توسعه وضعیت معیشت همکاران علاوه بر اجر اخروی یک نوع سرمایه گذاری محسوب می شود که می تواند شرکت را ، در تحقق اهداف و ارائه خدمات هر بهتر به مشتریان و بیمه گزاران به موفقیت های هرچه بیشتر برساند.
عضو هیات مدیره توجه به حوزه منابع انسانی و جانشین پروری برای شرکت را گام مهمی در تحقق اهداف و حفظ و نگهداری دستاورد ها برشمرد و گفت: در کمیته جبران خدمات و شورای فن آوری جلسات مختلفی برگزار و تصمیات بسیار خوبی برای ارتقا و بهبود وضعیت معیشتی همکاران و شرکت اتخاذ شده ولی علی رغم تمام تلاش های صورت گرفته، گاهی تاخیر در ادامه و ارائه خدمات رفاهی، موجب از بین رفتن آثار مثبت این خدمات می شود، امیدوارم با افزایش کیفیت و تسریع و استمرار روند خدمات رفاهی شاهد تحقق آثار مثبت این برنامه ها واهداف تعیین شده باشیم.
گفتنی است سامانه جامع منابع انسانی در حوزه رفاهی و اداری برای کارکنان شرکت راه اندازی گردیده تا همکاران با استفاده از تسهیلات و امکانات این سامانه به آسانی از میزان تسهیلات دریافتی ، پرداخت های مناسبتی ، احکام و … آگاهی یافته و از کیف پول الکترونیکی برای استفاده در حوزه های مختلف صدور بیمه نامه ، گردشگری ، رستوران ، بلیط هواپیما و سایرخدمات و امکانات رفاهی در نظر گرفته شده در این سامانه برخوردار شوند.
https://rooydadejadid.ir/?p=71579