گروه : بانک و بیمه
به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل: شورای سیاستگذاری اجلاس با همکاری وزارتخانههای نفت، امور خارجه، آموزش و پرورش، ارتباطات و فناوری، اطلاعات، راه و شهرسازی، امور اقتصادی، ورزش و جوانان، صنعت معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، کنفدراسیون صنعت ایران، دانشگاه شهید بهشتی، علم و صنعت، فرهنگیان، سازمان مدیریت صنعتی نسبت به برگزاری این همایش اقدام نمودند
بر اساس این گزارش در لوح سپاس خطاب به مدیرعامل موسسه اعتباری ملل آمده است ” در دنیای امروز مدیران خلاق و تلاشگر ره پویان راه سخت و پرپیچ و خم پیشرفت در جوامع در حال توسعه به شمار می آیند. با توجه به این مهم مسلم است که کشورهای در حال توسعه موفقیت خود را مرهون زحمات این مدیران کوشا و ساعی خود می باشند.
اینک با توجه به فعالیتهای شایسته و ستودنی شما که هر روز گام های موثری در جهت بهبود فضای کسب و کار، ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان و اعتلای میهن عزیزمان ایران اسلامی برداشته اید، بر ماست تا با تقدیر در خور توجه در هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در مهار تورم و رشد تولید، شما را در این مسیر سخت و پر مشقت همراهی نمائیم.
موفقیت روز افزون حضرتعالی را در عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمائیم و امیدواریم که به فرموده مولای متقیان با کار نیک پاداش نیک درو نمائید.”
https://rooydadejadid.ir/?p=72524