به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی و امور بینالملل بیمه دی؛ طی این مراسم، طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه دی، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز تاسیس این شرکت، بیان داشت: از جمله وظایف ما در قبال سهامداران معظم بیمه دی که خانوادهی بزرگ ایثار و شهادت هستند، سودآوری پایدار است و این مهم، محقق نمیشود مگر با فروش خوب و با کیفیت، و نیز، در نظر داشتن مدیریت هزینهها.
وی افزود: اما در فروش بیمهنامه، آنچه میبایست مورد دقت و توجه قرار گیرد، رضایتمندی مشتریان است. به دیگر معنا؛ رضایتمندی بیمهشدگان و مشتریان در بیمه دی، یک اصل اساسی است.
مدیرعامل بیمه دی در ادامه، به بیان توفیقات و دستاوردهای این شرکت به ویژه در حوزهی فروش پرداخت و این امر را، حاصل تلاش تمامی ارکان و اجزاء شرکت در ستاد، شعب و شبکهی فروش بیمه دی برشمرده و آن را شایستهی قدردانی دانست.
طاهر موهبتی، در خاتمهی سخنان خود، حرکت نوآورانهی بیمه دی در ارایهی راهکارهای فنآورانه، جهت افزایش رضایت بیمهشدگان، به ویژه جامعهی معزز ایثار و شهادت را از جمله برنامهها و افتخارات بیمه دی دانست و تدوام این روند را، مورد تاکید قرار داد.
https://rooydadejadid.ir/?p=91639