×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۸ مرداد , ۱۴۰۳
پاسخ به سامانه های نظارتی و قضایی باید در سریع ترین زمان ممکن داده شود

محمد شیخ حسینی افزود: راه اندازی سامانه های نظارتی همچون «سرآمد» و «سیاق» از سوی بانک مرکزی موجب بالا رفتن ضریب امنیت در عملیات بانکی و مقابله با انحرافات در فرآیند ها شده است.
وی ادامه داد: بانک توسعه تعاون یکی از بانک های با عملکرد خوب در تعامل با بانک مرکزی در حوزه فناوری و نظارتی و سامانه های طراحی شده از سوی این نهاد است اما باید جزو پنج بانک برتر در این بخش باشیم.
شیخ حسینی بیان کرد: نیاز است در گام اول محدودیت ها و تجهیزات مورد نیاز برای ارتقای عملکرد مرکز تماس شناسایی وسپس با تمام توان وارد عمل شد.
این مقام ارشد بانکی در بخش دیگری از سخنان خود به مجوز راه اندازی شرکت تامین سرمایه برای بانک توسعه تعاون از سوی بانک مرکزی اشاره کرد و گفت: شرکت تامین سرمایه به عنوان یکی از بازوهای بانک می تواند به توسعه عملکرد و نفوذ بانک کمک موثری کند. وی بیان کرد: بخشی از وظایف بانک در حوزه سرمایه گذاری را می توان بر دوش این شرکت گذاشت.
همچنین تمرکز اصلی شرکت تامین سرمایه بانک توسعه تعاون بر بخش تعاون و اقتصاد تعاونی قرار دارد. شیخ حسینی همچنین با اشاره به موضوع تعدیل وثایق در محاسبه کفایت سرمایه نیز گفت: در این بخش می توان از توانمندی های شرکت «سمات» برای راه اندازی سامانه محاسبه تعدیل وثایق استفاده کرد.
وی افزود:در یک برنامه کوتاه مدت باید به این سمت برویم که در ترکیب وثایق ،اوراق بهادار سهم و وزن بیشتری داشته باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.


-----
----------------