×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۱ مرداد , ۱۴۰۳
اعزام کاروان خودرویی خودپردازهای سیار بانک سپه به نقاط مرزی برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی

به گزارش رویداد جدید به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، کاروان خودروهای خودپردازهای سیار این بانک شامل ۲۱ دستگاه خودرو و ۳۳ دستگاه خودپرداز با اعزام به پایانه‌های مرزی در ایام برگزاری مراسم اربعین حسینی به ارائه خدمات مالی ۲۴ ساعته به زائران اربعین حسینی می پردازند.

براساس این گزارش، ۲۰ شعبه کشیک بانک سپه در شهرهای مرزی استان‌های خوزستان، کرمانشاه، ایلام و سیستان بلوچستان از ساعت ۶ صبح تا ۸ شب از تاریخ بیستم مرداد ماه لغایت هشتم شهریور ماه سال جاری آماده ارائه خدمات بانکی و ارزی به زائران اربعین حسینی هستند. (لیست شعب)

همچنین بیش از ۱۸۰ شعبه منتخب بانک سپه در سراسر کشور به منظور تسهیلِ شرایط عزیمت هموطنان به کربلای معلی در ایام اربعین حسینی، طبق بخشنامه بانک مرکزی، اقدام به فروش ارز حداکثر به مبلغ ۲۰۰ هزار دینار عراق به هر زائر می کند. (لیست شعب)

در همین راستا فرآیند فروش ارز به زائران اربعین حسینی نیز به‌صورت ۲۴ ساعته توسط این بانک در بستر پیام‌رسان روبیکا از تاریخ هفتم مرداد ماه تا سوم شهریورماه فراهم است.

بانک سپه در ایام اربعین حسینی در پایانه‌های مرزی کشور و در شهرهای کربلا و نجف ۱۱ موکب فعال جهت خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی راه‌اندازی می‌کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.


-----
----------------