×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۲ مرداد , ۱۴۰۳

به گزارش رویداد جدید به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، شیری در ابتدای جلسه ضمن محکوم کردن ترور شهید اسماعیل هنیه از رهبران حماس فلسطین توسط رژیم صهیونیستی در بخشی از سخنان خود، اظهار کرد: بر اساس هماهنگی و برنامه ریزی‌های به موقع و جلسات کاری مستمر در ستاد و اجرا، شور حرکت و خدمت در تمامی واحدها موج می زند و این حس و روحیه خدمت رسانی به زوار حسینی از طریق شعب و باجه های بانکی روستایی سطح کشور هم در خور تحسین و هم نشان بالندگی است و حضور موثر بانک در  بازار، جامعه هدف و خدمت به مشتریان و ذی‌ نفعان در این مقطع، بسیار حساس و از اولویت ها و برنامه‌های اصلی بانک در ایام اربعین حسینی است.
وی افزود: این طرح با اطلاع رسانی، آمادگی و شور بسیار خوبی آغاز شد و انتظار می‌رود از تمامی امکانات و ظرفیت ها استفاده شود و برای همه همکاران  توفیق بهره مندی از ثواب و برکات این حضور با شکوه را خواستارم .
 فرهاد بهمنی عضو هیأت مدیره نیز در این جلسه، گزارشی از عملکرد بانک برای حل مشکلات فنی، نرم افزاری و افزایش سقف برداشت از طریق عابر بانک‌ها و پین پدها ارائه داد.
 در ابتدای جلسه، داود قزلباش مدیر امور استان‌ها و بازار یابی گزارشی از وضعیت عملکرد سال گذشته و برنامه‌های سال جاری برای فروش ارز اربعین در واحد های تابعه ارائه کرد و سپس مدیران شعب  واستان‌ها مباحث و چالش‌های پیش رو در حوزه های مختلف را مطرح کرده و ضمن بحث و بررسی به سوالات آنان پاسخ داده شد.
همچنین در ادامه جلسه، هر یک از اعضا ستاد مرکزی قرارگاه اربعین گزارشی از آخرین وضعیت و نحوه خدمات رسانی از طریق شعب و باجه‌های بانکی روستایی منتخب را ارائه کردند.
بر اساس بخشنامه اداره کل سازمان و بهبود روش ها، ساعت کاری در روز جمعه از ساعت ۷/۳۰ الی ۱۰ صبح و لیست کشیک شعب و باجه های بانکی روستایی  به شرح زبر است:

شعب بانک

باجه های بانکی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.


-----
----------------